Galite daug pasimokyti iš CIO, turinčio 17 mlrd. USD IT biudžetą


Lori Beer, pasaulinė JPMorgan Chase CIO, prižiūri didžiulę IT operaciją, kuri yra didesnė nei daugelis įmonių. Tai apima 63 000 žmonių komandą visame pasaulyje ir 17 milijardų dolerių metinį biudžetą (paskutinį kartą skaičiuojant), o tai sudarė apie 10% visų JPMorgan pajamų praėjusiais metais. Kiekvieną dieną jis perkelia 10 trilijonų dolerių (tai yra 10 su 12 nulių) ir yra didžiausias JAV bankas pagal indėlius ir internetinius klientus.

Tai rimtas mastas, apimantis masines debesų infrastruktūros paslaugas, vietinius duomenų centrus, mobiliąją infrastruktūrą ir kitas įvairias skaitmenines technologijas, kad būtų galima vykdyti banko operacijų dalį, nekreipiant dėmesio į likusį verslą. Norint užtikrinti, kad jis veiktų sklandžiai, saugiai ir efektyviai, reikalingas didžiulis dėmesys detalėms.

„Jei galvojate tik apie mūsų rinkų verslą, greitą, realiu laiku atliekamą tokių dalykų apdorojimą, kai svarbios sekundžių dalys, visa tai priklauso nuo technologijų“, – sakė ji.

Tai užtrunka daug pinigų ir reikalauja sukurti priekinių paslaugų klientams ir užpakalinių paslaugų įmonei. Tam reikia vietinių duomenų centrų ir debesies paslaugų. Tam reikia novatoriškų startuolių ir patikimų, įsitvirtinusių įmonių. Tam reikalingas veiklos biudžetas, kad jis būtų vykdomas dabar, ir inovacijų biudžetas, kuris nekantriai lauktų to, kas ateis.

Tai yra kiekvieno CIO atvejo analizė, kurių dauguma niekada neprilygs JPMorgan Chase mastui, bet vis tiek gali pasimokyti iš to, kaip jis vykdo savo verslą.

Didžiulės technologijų ekosistemos stebėjimas

„Per dieną perkeliame 10 trilijonų dolerių ir matėme šio verslo augimą. Taigi yra tiesioginis ryšys su mūsų investicijomis į technologijas, mūsų produktais ir paslaugomis, mūsų technologijomis. Taigi yra tiesiog normalus verslo augimas, o tada yra nuolatinis infrastruktūros naudojimo optimizavimas ir panašūs dalykai“, – „TechCrunch“ sakė Beer.

Nenuostabu, kad bendrovė ieško, kaip AI gali padėti valdyti visa tai ir suteikti geresnę klientų patirtį, pridėdama dar vieną sudėtingumo sluoksnį, su kuriuo šiomis dienomis susiduria kiekvienas CIO.

„Tada, žinoma, yra naujos technologijos. Turiu galvoje, dirbtinis intelektas – kaip jūs gerai žinote, jūs apie tai rašėte – yra puikus ir skatina visiškai naują su apimtimi susijusių, su skaičiavimu susijusių išlaidų rinkinį, ir mes į tai labai linkstame“, – sakė ji.

Kai ji kalba, ji tam tikra prasme primena „Amazon“ generalinį direktorių Andy Jassy. Kai jis buvo atsakingas už „Amazon Web Services“, jis beveik enciklopediškai žinojo apie daugybę bendrovės produktų ir paslaugų ir apie juos kalbėdavo labai išsamiai, tarsi priešais save matytų ekraną su informacija. Alus elgiasi taip pat, nes lengvai kalba apie savo įmonės labai sudėtingą technologijų ekosistemą ir pažymi visas skirtingas sritis, kurias ji turi stebėti ir žinoti.

Tai svarbus jos vaidmens aspektas: suprasti visų skirtingų IT biudžeto dalių tarpusavio ryšį ir tai, kaip kiekviena iš jų veikia kitus, kai ji kuria ir prižiūri didžiulį banko technologijų paketą.

„Negalite pradėti kalbėti apie dirbtinį intelektą, jei nesate debesyje, jei nemodernizuojate savo duomenų, jei neatliekate visų pagrindinių dalykų“, – sakė ji. Tai paskatino banką agresyviai modernizuotis, pagrįstą hibridine strategija. Kai kurios svarbesnės paslaugos veikia prem labai sudėtinguose duomenų centruose, kuriuos bendrovė sukūrė, kad patenkintų savo unikalius poreikius, o kai kurios teikiamos debesyje su pagrindiniais debesų tiekėjais: „Amazon“, „Microsoft“ ir „Google“.

Ir ji iš tikrųjų įsitikino, kad JPMorgan buvo gerai parengtas generuojamajam AI kelerius metus prieš tai, kai jis įsiveržė į pagrindinį srautą, ir įsitikino, kad įmonė turi tvarkingą duomenų bazę, kad galėtų dirbti su dideliais kalbų modeliais. „Prieš daugiau nei trejus metus mes sukūrėme AI duomenų strategiją ir AI strategiją“, – sakė ji. Tai apėmė veiklos komiteto sudarymą, kuris iš dalies suderintų duomenų strategiją ir debesies strategiją, nes pažangiausios duomenų valdymo galimybės yra debesyje. „Taigi mes šiek tiek pralenkėme tą traukinį“, – sakė ji.

Atsparių sistemų nustatymas

Kai turite tokią besiplečiančią IT infrastruktūrą, kaip niekad svarbu turėti valdymo sistemas, kurios padėtų visa tai valdyti. Tam reikia sistemos ir būdo dirbti su kiekviena įmonės teikiama paslauga.

„Visų pirma, mes turime galvoti apie tai atsižvelgiant į: Koks yra atsparumo standartas, esminė paslauga, kurią turiu teikti. Kai kuriais atvejais, jei turiu programą ar darbo krūvį, kuris nėra esminė paslauga, pereiti prie debesies yra daug lengviau, tiesa? Jei turiu ką nors, kas reikalauja aukščiausio [level] atsparumo, galbūt aš tuos dalykus vykdysiu savo labai efektyviuose, labai efektyviuose, labai apsaugotuose duomenų centruose“, – sakė ji.

Tai reiškia, kad reikia dirbti su inžinieriais, kūrėjais ir IT specialistais, siekiant padėti jiems suprasti, kaip veikia įmonė, ir laikytis aiškiai apibrėžtų standartų. „Mes ir toliau mokome savo komandas suprasti, ar tai būtų vietoje, ar debesyje, mokydami inžinierius, kaip atsiskaityti už programinės įrangos kūrimo ir infrastruktūros kūrimo išlaidas, saugumą, mastelį ir efektyvumą.

Bendrovė taip pat bendradarbiauja su daugeliu startuolių, siekdama pasinaudoti jų naujovėmis; Alus turi visą komandą, skirtą kitų didelių dalykų paieškai. „Priežastis, kuri yra svarbi, yra ta, kad esame tokie dideli, tokio dydžio ir masto, o visas jų darbas yra nuolat žiūrėti į naujas įmones, įmonių raidą, todėl bet kuriuo metu mes tikriausiai turime apie 200 POC. [proofs of concept] vyksta. Mes ir toliau testuojame ir mokomės, todėl galime geriausiai atlikti veislę, nesvarbu, ar tai būtų kibernetinės technologijos, ar kažkas kita“, – sakė ji.

Alaus atveju kiekvienas sprendimas turi būti susijęs su laiko juosta, kurią reikia įvertinti. Neatidėliotinų projektų terminas yra nuo vienerių iki trejų metų, o projektų, kuriems reikia daugiau laiko, laikotarpis yra nuo trejų iki penkerių metų. Tai gali apimti tokius dalykus kaip „blockchain“, dirbtinis intelektas ir net kvantinis kompiuteris, nes įmonė ieško bet kokių pranašumų, kuriuos gali įgyti teikiamų paslaugų ir galimo efektyvumo atžvilgiu.

„Mes taip pat turime investuoti į kitą horizontą, į dalykus, kurie sukuria pridėtinę vertę, į dalykus, kurių vertė gali būti neaiški, tačiau turime žiūrėti į priekį ir tikrai stengiamės subalansuoti savo investicijas tarp šių dalykų.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -