Praėjus kelioms savaitėms po 100 mln. USD surinkimo, investuotojai į Indijos startuolį „MoEngage“ įneša dar 180 mln.

MoEngage, klientų įtraukimo platforma, naudojama vartotojų prekių ženklų 75 šalyse, surinko 180 milijonų JAV dolerių per F serijos tęsinį, praėjus šiek tiek daugiau nei mėnesiui po to, kai užsitikrino 100 milijonų JAV dolerių, o didžioji dalis naujausio finansavimo suteikia likvidumo investuotojams ir darbuotojams per antrinius sandorius.

Paskutinį kartą padidinus apie 123 mln. USD buvo antrinė dalis, įskaitant 15 mln. USD vertės darbuotojų konkursą, kuris suteikė likvidumą 259 esamiems ir buvusiems darbuotojams, o likę 57 mln. USD buvo surinkti kaip pagrindinis kapitalas ir panaudoti verslui. Turą vedė ChrysCapital ir Dragon Funds, dalyvaujant Schroders Capital ir esamiems investuotojams TR Capital ir B Capital. Ankstyvieji rėmėjai, įskaitant Eight Roads Ventures, Helion Venture Partners, Z47 ir Ventureast, pardavė antrinių sandorių akcijas.

Pagal sandorį „MoEngage“ įvertinta „gerokai“ 900 mln. MoEngage šių skaičių neatskleidė.

„MoEngage“ planuoja panaudoti naują kapitalą toliau investuoti į savo „Merlin AI“ rinkinį ir išplėsti AI agentų naudojimą, kad pagerintų rinkodaros komandų sprendimų priėmimą ir efektyvumą, interviu sakė vienas iš įkūrėjų ir generalinis direktorius Raviteja Dodda (pavaizduota aukščiau). Startuolis taip pat labiau įsitraukia į produktų ir inžinierių komandas, sujungdamas savo analizės ir operacijų pranešimų siuntimo įrankius į platesnį pasiūlą, o tai tikisi padidinti vidutines sutarčių vertes ir išplėsti savo tikslinę rinką.

„Kai žiūrite į klientų įtraukimą, tai nebūtinai yra orientuota į rinkodaros komandas. Yra produktų ir inžinierių komandos, kurios taip pat sutelkia dėmesį į tai, kaip suprasti klientų elgesį ir duomenis”, – sakė Dodda.

„MoEngage“ taip pat planuoja panaudoti dalį naujo kapitalo pritraukimo strateginiams įsigijimams, ypač JAV ir Europoje, orientuotis į programinės įrangos įmones, kurios papildo jos klientų įtraukimo platformą arba padeda paspartinti jos plėtrą šiose rinkose. Jis taip pat skirtas mažoms AI komandoms, kad sustiprintų savo žvalgybos pagrindus.

11 metų gyvuojantis startuolis, kurio būstinės yra Bengalūre ir San Franciske, jau daugiau nei 30% pajamų gauna iš Šiaurės Amerikos, apie 25% – iš Europos ir Vidurinių Rytų, o likusius 45% – iš Indijos ir Pietryčių Azijos.

Techcrunch renginys

San Franciskas
|
2026 m. spalio 13-15 d

Antrinė ir didelė MoEngage padidinimo struktūra atspindi jos vėlyvosios stadijos padėtį, leidžiančią ankstyviems investuotojams ir darbuotojams pasiimti likvidumo, neverčiant bendrovės artimiausiu metu įtraukti į viešąjį sąrašą. Šis metodas suteikia „MoEngage“ lankstumo pasirinkti kitus žingsnius pagal verslo prioritetus, o ne investuotojų pasitraukimo terminus.

„Tai suteikia mums galimybę neskubėti dėl IPO”, – sakė Dodda ir pridūrė, kad startuolis vis dar siekia patekti į viešumą po poros metų, priklausomai nuo rinkos sąlygų ir kitų veiksnių.

„MoEngage“ tikisi, kad šį ketvirtį pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA) bus teigiamas, o per ateinančius trejus metus siekia maždaug 35% metinio augimo, sakė Dodda.

Bhavin Turakhia, fintech firmos Zeta, MoEngage klientas, vienas iš įkūrėjų ir generalinis direktorius, sakė, kad startuolio analizės ir pranešimų siuntimo įrankiai padėjo patobulinti prisijungimą, aktyvinimą ir kryžminį pardavimą svarbiausiose klientų kelionėse.

Antrinis turo komponentas taip pat leido kai kuriems ankstyviesiems investuotojams visiškai pasitraukti. „Ventureast“, kuri 2018 m. palaikė „MoEngage“, yra vienas iš jų. VC įmonė užfiksavo maždaug 10 kartų didesnį savo investicijų grąžą mišriu pagrindu, „TechCrunch“ sakė jos partneris Vinay Rao.

Rao teigė, kad nors daugelis pasaulinių klientų įtraukimo įmonių dirba su JAV rinkai pritaikytomis sąnaudų struktūromis, „MoEngage“ išlaikė Indijoje pagrįstą sąnaudų struktūrą, kuri, jo teigimu, padėjo jai veiksmingiau konkuruoti JAV ir plečiant verslą.

Paskutiniame etape „MoEngage“ iki šiol surinko apie 307 mln. USD pirminio finansavimo. „Avendus“ konsultavo „MoEngage“ dėl sandorio.

Nuoroda į informacijos šaltinį

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -