Yra daugybė kalendoriaus ir planavimo programų, kurios rūpinasi jūsų profesiniu gyvenimu ir padeda susitikti su komandos draugais ir bendradarbiais. „Howbow“ – tai laikas su draugais susirasti.
Bendrovė remiasi tuo, kad kai kurie Z kartos vartotojai labai džiaugiasi galėdami dalytis visu savo kalendoriumi su draugais. „Howbout“, kurios dauguma vartotojų yra 25 metų ir jaunesni, teigė, kad daugiau nei 75% jos vartotojų dalijasi visu savo kalendoriumi bent su vienu draugu.
Startuolį 2020 m. rugpjūtį įkūrė geriausi universiteto draugai Neilas Tanna, Jake'as Jenneris ir Duncanas Cowanas. Po universiteto Tanna tapo įmonių teisininke, Jenner – investicijų bankininke, o Cowan – programinės įrangos inžinieriumi. Jie suprato, kad pasivyti vienas kitą tapo sunku. Tanna visada norėjo sukurti ką nors savo ir įtikino kitus du įkūrėjus pastatyti Howbaout kartu su juo.
Šiandien bendrovė praneša, kad surinko 8 milijonus dolerių iš A serijos finansavimo, kuriam vadovauja Goodwater Capital, dalyvaujant FJ Labs, Sequel ir futbolininkui Harry Maguire. Esami investuotojai, įskaitant „Boost Capital“ ir „Angel Invest“, taip pat investavo pinigus. Iki šiol bendrovė surinko daugiau nei 13 mln.
„Mano darbe laikas buvo kelių žaidėjų patirtis, kai galėjau matyti kitų kolegų tvarkaraščius ir juos atitinkamai patenkinti. Tačiau mano asmeniniame gyvenime tai buvo vieno žaidėjo subjektas“, – per skambutį „TechCrunch“ pasakojo Tanna.
„Asmeniniam produktyvumui valdyti buvo daug programėlių. Tačiau savo socialiniame tvarkaraštyje neturėjau socialinio grafiko. Mes norėjome, kad laikas būtų socialinis subjektas.
Naudodami programą galite matyti savo tvarkaraštį ir draugų, kurie bendrino su jumis savo kalendorius, tvarkaraštį. Taip pat galite bendrinti savo pasiekiamumą su platesniu žmonių skaičiumi, nebendrindami viso kalendoriaus. Naudotojai taip pat gali sudaryti skirtingas grupes su vartotojais, jei dažnai bendrauja su tokiais žmonėmis.
„Howb“ leidžia planuoti įvykius ir pakviesti žmones naudojant nuorodą. Žmonės, kurie nėra programoje, gali matyti kvietimą. Tačiau jei jie nori atsakyti, jie turi atsisiųsti programą. Tanna teigė, kad bendrovė taip pat eksperimentavo leisdama vartotojams atsakyti žiniatinklyje ir ateityje gali pereiti prie šios parinkties, jei mato, kad tai naudinga.
Bendrovė taip pat turi įrankius, pvz., balsavimą dėl pasiekiamumo ar susitikimo laiko – kaip ir „Doodle“ ar „Clockwise“ siūlo profesionalioje aplinkoje.
Naudotojai gali įtraukti būsimus įvykius, pvz., koncertus ar nuotykius, į savo segmentų sąrašus ir praeities įvykius, kurie jiems patiko, kad prisimintų prisiminimus. Kiekvienas įvykis su draugais turi savo grupinį pokalbį planavimui, todėl jums nereikės naudoti laikinų grupių kitose programose, pvz., WhatsApp.
Socialinio produkto kūrimas, sutelktas į laiką
Bendrovė, kurioje dirba 13 darbuotojų, turi daugiau nei 4 milijonus aktyvių vartotojų per mėnesį ir programėlėje sukuriama daugiau nei 50 milijonų įvykių. Ji turi didžiausią auditoriją JAV, po to seka JK, Vokietija, Australija ir Kanada. Su naujausiu lėšų rinkimu ji nori toliau plėstis JAV rinkoje.
Howbout mano, kad jo tinklo poveikį sukels vyriausieji draugai pareigūnai – žmonės, kurie grupėje imasi iniciatyvos planuoti susitikimus ir renginius. Tanna teigė, kad dauguma žmonių, apsilankiusių programoje, išlieka aktyvūs ir prideda daugiau draugų.
Bendrovė išbandė įvairias strategijas, tokias kaip firminių įvykių aktyvinimas ir prenumeratos. Tačiau šiuo metu pagrindinis dėmesys skiriamas augimui.
Chi-Hua Chien, „Goodwater Capital“ įkūrėjas ir vadovaujantis partneris, sakė „TechCrunch“, kad „Howbout“ turi galimybę laikui bėgant sukurti sėkmingą socialinį tinklą. „Sėkmingos socialinės platformos turėjo pagrindinį turinio tipą, pvz., „Facebook“ turėjo atnaujinimus iš draugų, o „Musically“ – vaizdo įrašus su muzika. „Howbout“ atėjo laikas“, – sakė jis.
Jis pažymėjo, kad „Gen Z“ yra puiki programėlės tikslinė auditorija, nes jie nedvejodami dalijasi savo kalendoriais ir supranta, kad alternatyva yra nesusitikti ar nesusitikti su draugais. Nors kai kuriems tai gali būti tiesa, sunku suprasti, ar tai naujos socialinės tendencijos pradžia, ar ne. Taigi pažiūrėkime, ar bendrinami asmeniniai kalendoriai tampa dalyku.