AI užrašų kūrėjas Fathomas surinko 17 mln


Daugelyje šiandieninių susitikimų kartais atrodo, kad dirbtinio intelekto užrašų ir transkripcijos robotų yra daugiau nei žmonių. Atrodo, kad šiais laikais galima rinktis iš daugybės variantų, tačiau vis dažniau mačiau vieną iš jų – „Fathom“. Bendrovė buvo viena iš ankstesnių žaidėjų, kai ji pradėjo veikti 2020 m.. Tada „Fathom“ 2022 m. pradžioje surinko 4,7 mln. USD pradinį turą, o šiandien bendrovė paskelbė apie savo 17 mln. USD A serijos etapą, vadovaujamą „Telescope“ partnerių. Pažymėtina, kad 2 milijonai dolerių iš 17 milijonų dolerių buvo gauti iš Fathom vartotojų per sutelktinį finansavimą Wefunder.

Bendrovė teigia, kad per pastaruosius dvejus metus jos pajamos išaugo 90 kartų, o naudojimas – 20 kartų. Tikėtina, kad tai buvo palyginti žema pradinė padėtis, tačiau, nors įmonė nepasidalino tiksliu aktyvių vartotojų skaičiumi, „Fathom“, siūlanti dosnų nemokamą planą, teigė, kad dabar daugiau nei 8500 įmonių naudojasi „HubSpot“ integracija.

Vaizdo kreditai: Fathom

„Mes visada kūrėme „Fathom“ tikėdamiesi, kad dirbtinis intelektas bus tikrai geras“, – man sakė bendrovės vadovas ir vienas iš įkūrėjų Richardas White'as. „Kai pradėjome 2020 m., AI dar nebuvo. Bet mes buvome tokie: Ei, mes tikrai sutelksime dėmesį į dalykus, kurie, mūsų nuomone, yra sunkūs, tai yra platinimas, tikrai patikimos infrastruktūros kūrimas ir paprastas naudoti produktas, tikėdamiesi, kad kai AI taps Ten galėsime jį įtraukti į šį jau plačiai platinamą lengvai naudojamą produktą ir jis tiesiog taps iš gero į puikų.

Vienas dalykas, dėl kurio „Fathom“ visada išsiskyrė, yra tai, kad įmonė remiasi savo modeliais arba bent jau savo patobulintomis atvirų modelių versijomis. Fathom turi savo komandą, kuri dirba ir eksperimentuoja su modeliais – ir, kaip pažymėjo White'as, darbas su modeliais labai skiriasi nuo įprastų inžinerinių projektų.

„Jų produkcija nėra ypatybė, o iš tikrųjų specifika“, – sakė jis apie šią komandą. „Ir jis turi nesėkmių procentą. Tai nepanašu į inžineriją, kai ką nors įtrauki į planą, tai padaroma. Šiuo metu tai yra 50% laiko. Jei jis nėra pakankamai geras, patikrinkime po šešių mėnesių. Manau, kad reikėjo šiek tiek permąstyti produkto kūrimo procesą.

Laikui bėgant komanda pridėjo daug naujų funkcijų, įskaitant automatinį veiksmų elementų ir juodraščių kūrimą tolesniems el. laiškams, taip pat pokalbių robotą „Ask Fathom“ ir daugiau komandoms pritaikytų funkcijų. Dauguma šių pažangesnių funkcijų yra už jos mokamų planų, kurių mėnesio planai prasideda nuo 19 USD per mėnesį.

Vaizdo kreditai: Fathom

Nors dauguma didelių susitikimų paslaugų pradeda siūlyti savo požiūrį į tai, ką daro Fathom, White’as dėl to pernelyg nesijaudina. „Mūsų vizija yra ta, kad norime, kad visi jūsų susitikimai būtų vienoje vietoje“, – sakė jis. Pasak jo, ši platesnė vizija apima tapti pagrindiniu įmonės vadovybės informacijos šaltiniu, o tai sunku padaryti, kai palaikote tik vieną susitikimų platformą.

Dalis šios vizijos – ir tai, ką naujasis finansavimo etapas padės „Fathom“ dirbti – yra ne tik padėti savo vartotojams rengti pastabas ir veiksmus, bet ir atlikti daug daugiau įtempto darbo po susitikimo. Pradedama šiuo keliu su automatiniais veiksmų elementais ir tolesnėmis el. pašto funkcijomis, tačiau idėja yra sukurti daugiau integracijų ir naudoti AI agentus, kad būtų galima atlikti daugiau šių užduočių ir, pavyzdžiui, tiesiogiai susieti su CRM sistemomis.

White'as taip pat pažymėjo, kad susitikimuose yra daug duomenų, kurie šiuo metu nenaudojami ir kurie laikui bėgant gali suteikti vadovavimo komandoms daugiau aplinkos informacijos. Galų gale, niekas negali dalyvauti kiekviename susitikime, bet White'as įsivaizduoja aktyvesnę sistemą, kuri gali įspėti sprendimus priimančius asmenis, kai, pavyzdžiui, pardavimo komandai kyla klausimas, į kurį jie neturi tinkamo atsakymo, arba kai susitikimuose staiga labiau ima vyrauti konkurento vardas.

Keliuose šios savaitės susitikimuose pamėginau „Fathom“ ir apskritai man padarė įspūdį jo transkripcijos kokybė, o ypač susitikimų santraukos. Atrodo, kad kai kurios kitos priemonės (žiūrint į jus, Otter) kiekvieną susitikimą bando paversti šiek tiek nelanksčiu srautu, kuris, atrodo, daugiausia orientuotas į pardavimų vartotojus, Fathom tiesiog pateikia naudingą santrauką, kuri sumaniai kiekvienam susitikimui sukuria skyrius.

Žemiau yra mano interviu su Fathom santrauka. Vienintelė klaida yra ta, kad nesurengėme tolesnio susitikimo.

Vaizdo kreditai: Fathom / TechCrunch



Source link

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - VeidoskaitaTeniso treniruotės -