„Apple“ pagrindinis pranešimas WWDC 2024 buvo kupinas naujų platformos atnaujinimų ir „Apple Intelligence“, bendrovės generatyvaus AI pasiūlymo, išleidimo. Bet juk tai kūrėjų konferencija, o „Apple“ suteikia kūrėjams daugiau įrankių, leidžiančių padidinti pajamas iš programų ir reklamuoti savo programas, teikdama palankius pasiūlymus ir išleisdama naują komercijos API.
Atgalinės prenumeratos
„Apple“ leis kūrėjams susisiekti su klientais, kurie užsiprenumeravo programą, kad susigrąžintų juos su naujais pasiūlymais. Kūrėjai gali sukonfigūruoti, su kuriais klientais nori susisiekti, ir pagal tai „Apple“ „App Store“ pateikia laimėjimų pasiūlymus. Naudotojai gali lengvai iš naujo atsisiųsti programą naudodami šią pasiūlymo kortelę.
„Tinkami klientai gali rasti naudingų pasiūlymų visoje App Store, įskaitant jūsų produkto puslapį ir redakcinius pasirinkimus skirtukuose Šiandien, Žaidimai ir Programos, taip pat jūsų programoje“, – teigia „Apple“.
Patobulinti paieškos pasiūlymai
„Apple“ teigė, kad vėliau šiais metais į „App Store“ įtrauks „Focus State“, kad pagerintų paiešką. Tai apima naujausių paieškų pateikimą ir suasmenintų paieškos terminų rekomendacijų siūlymą.
Komercijos API
„Apple“ vėliau šiais metais pristatys naujo tipo pirkimą programoje: naujas API, skirtus „sudėtingiems pajamų gavimo“ naudojimo atvejams. Pateikiami turinio kūrėjų programų, siūlančių prenumeratas, programų su dideliais turinio katalogais (galbūt programų, siūlančių skirtingą turinį paketėlių prenumeratos) ir skaitmeninio turinio, apimančio skirtingas vieno kūrėjo valdomas programas, pavyzdžiai.
Kūrėjai gali pasiūlyti savo programas, kad jos būtų rodomos
Kūrėjai dabar gali pranešti „Apple App Store“ redakcijai, kai paleidžia naują programą arba naujinimą, ir gauti galimybę būti rodomi skirtinguose puslapiuose. Bendrovė teigė, kad kūrėjai gali pabrėžti tokį turinį kaip įvykis programoje, išankstinis programos užsakymas ar svarbus atnaujinimas.
Kiti atnaujinimai
- „Apple“ dabar leis kūrėjams apibrėžti kriterijus, pagal kuriuos vartotojai gali prisijungti prie „Testflight“ ir išbandyti savo programas.
- Bendrovė taip pat atnaujina „Testflight“ kvietimų dizainą ir pristato viešųjų „Testflight“ nuorodų analizę.
- „Apple“ teigė, kad vėliau šiais metais kūrėjai galėtų sugeneruoti vienkartinius arba pritaikytus kodus, kad pritrauktų vartotojus į savo „MacOS“ programas.
- Bendrovė leis kūrėjams susieti savo tinkintus produktų puslapius „App Store“ „Apple Search Ads“.