„Atomico“ remia „Tem“, kad padėtų įmonėms pirkti atsinaujinančią energiją tiesiogiai iš šaltinių


JK startuolis nori komunalinėms įmonėms padaryti tai, ką neobankai darė finansų sektoriuje daugiau nei dešimtmetį: suardyti seną pramonę, naudojančią technologijas, ją racionalizuoti ir pašalinti tarpininkus.

Londone įsikūrusi „Tem“ sukūrė prekyvietę ir platformą, skirtą įmonėms tiesiogiai prijungti prie atsinaujinančių energijos šaltinių, ir dirba su esamu „Ofgem“ reguliuojamu komunalinių paslaugų partneriu, užuot pati kreipusis dėl tiekimo licencijos. Galų gale, „Tem“ tikslas yra suteikti įmonėms galimybę apeiti vadinamąją „didžiąją energiją“ ir dideles kainas, tuo pačiu palengvinant klimato tikslų įgyvendinimą.

„Mums patinka galvoti apie save kaip apie patį pirmąjį JK „neo-naudą“, – „Tech“ įkūrėjas ir generalinis direktorius Joe McDonaldas elektroniniu paštu sakė „TechCrunch“.

Įkurta 2021 m., „Tem“ trečiadienį pranešė surinkusi 10,5 mln. svarų sterlingų (13,7 mln. USD) per A serijos etapą, kuriam vadovavo Europos rizikos kapitalo įmonė „Atomico“, kuri anksčiau šią savaitę uždarė du fondus, kurių bendra vertė – 1,24 mlrd. Investicijos ateina, kai šalys Europoje ir už jos ribų siekia sumažinti savo anglies dvideginio išmetimą ir iki 2050 m. tapti „neutraliomis klimatui“. JK yra įsipareigojusi per artimiausią laikotarpį sumažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisiją „bent 100 %, palyginti su 1990 m. 25 metai.

Tuo pačiu metu augančios naftos ir dujų kainos pabrėžė poreikį rasti alternatyvų sprendimą iškastiniam kurui.

Be McDonald, Tem įkūrėjų komandą sudaro vyriausiasis technologijų pareigūnas Bartlomiejus Szostekas, vyriausiasis komercijos pareigūnas Jasonas Stocksas ir Ross McKay. Visi trys susitiko startuolyje Limejump, kuris naudojo didelius duomenis, kad sutrikdytų JK energijos rinką, ir čia buvo pasėtos Tem sėklos.

„Energetikos pramonėje dirbau daugiau nei 12 metų ir per tą laiką energijos rinkos laimėtojai ir pralaimėtojai iš esmės išliko tie patys“, – sakė McDonaldas. „Smulkus verslas, perkantis iš didelės energijos, visada buvo nukentėjęs nuo didelių mokesčių, nepastovumo ir jokios tikros atsinaujinančios energijos garantijos. Jie įstrigo sistemoje, kuri nekelia žmonių pirmenybės. Įperkamos švarios energijos trūkumas yra vienas didžiausių iššūkių tiek įmonėms, tiek planetai. Norėjome užtikrinti, kad bet kuri įmonė galėtų amžinai naudotis atsinaujinančia energija, kurios jiems reikia.

Atnaujinta energija

„Tem“ platforma suderina įmonių energijos poreikius su tinkamais atsinaujinančios energijos generatoriais, naudodama „AI suderinimo algoritmą“, kuris prognozuoja energijos pasiūlą ir paklausą tarp pirkėjų ir pardavėjų startuolių tinkle. Bendrovė teikia savo kainodaros ir atsiskaitymo sistemą, klientų aptarnavimą, taip pat sąsają, per kurią klientai gali pasirinkti atsinaujinančios energijos prioritetus, pageidaujamą sutarties trukmę, matyti duomenis, susijusius su energijos suvartojimu ir energijos šaltiniu.

Temas teigia, kad šiandien turi apie 200 klientų, įskaitant Silverstone, kur vyksta Didžiosios Britanijos Grand Prix.

„Tem“ platforma
Vaizdo kreditai: Tem

Startuolis nukreipia daugiau nei 50 atsinaujinančių energijos šaltinių generatorių tinklą, kuriame gali būti viskas – nuo ​​saulės ar vėjo jėgainių iki anaerobinio skaidymo įrenginių, tokių kaip JK biodujų generatorius Biodynamic.

Nors įmonės gali techniškai tiesiogiai sudaryti sandorius su daugeliu šių atsinaujinančių energijos šaltinių, tai paprastai apima ilgalaikes elektros pirkimo sutartis (EEPS) ir sudėtingą, brangų administravimą, kuris iš tikrųjų tinka tik didžiausioms įmonėms.

„Tokioje sudėtingoje sistemoje šios (elektros pirkimo) sutartys gali būti šimtų puslapių ilgio, derėtis gali užtrukti mėnesius ir kainuoti šimtus tūkstančių svarų“, – sakė McDonaldas. „Be to, kadangi klientas turi turėti galimybę nusipirkti visą generatoriaus pagamintą energiją, jis tinka tik tikrai didelėms įmonėms, kuriose sunaudojama daug energijos. Tai gerai, jei esate megakorporacija, pvz., „Google“ ar „Amazon“, bet kaip dėl kitų 99 % įmonių?

Teeminiai mokesčiai už „kintamą“ kiekvienos operacijos procentą, tačiau atsisakė atskleisti, kas lemia tą procentą. Tačiau „McDonald“ pažymėjo, kad energijos kainos paprastai yra bent 10 % pigesnės nei didmeninėje rinkoje ir gali būti net 25 % mažesnės.

„Tem“ galėtų kreiptis dėl savo tiekimo licencijos ir tapti visiškai nepriklausomu tiekėju (kaip kai kurie neobankai padarė bankininkystės srityje), tačiau „McDonald“ teigia, kad bendradarbiavimas su trečiosios šalies licencijos turėtoju, pvz., „P3P Partners“, leidžia startuoliui sutelkti dėmesį į savo raison d'être.

„Galėtume (pateikti paraišką dėl licencijos), bet mūsų dėmesys skiriamas technologijoms ir pirkimo bei pardavimo patirties keitimui, o ne licencijuotai įmonei“, – sakė jis. „Manome, kad norint, kad mūsų modelis turėtų didžiausią poveikį, turime būti aukščiau atskiros rinkos integracijos.

Žaidimo būsena

Be didelės energijos ir esamos didmeninės prekybos rinkos, atsirado nemažai jaunesnių įmonių, kurios sprendžia šią problemą. Vokietijoje yra tokių kaip Trawa, kuri neseniai užbaigė 10 mln. dėl didėjančių didmeninių kainų.

Temas sako, kad tai yra vienas iš būdų, kaip jis skiriasi nuo konkurentų. Nors „Bulb“ pardavė save, tikėdamasi, kad energiją gauna iš atsinaujinančių arba kompensuojamųjų šaltinių, iš tikrųjų tai padarė per tradicines komunalinių paslaugų rinkas.

„Dėl pastarųjų metų energetikos krizės taip pat žlugo kelios įmonės, dėl kurių kilo pasitikėjimo prekės ženklu problemų, susijusių su naujais startuoliais energetikos erdvėje“, – sakė McDonaldas. „Tačiau tiek daug naujų tiekėjų žlunga dėl to, kad didmeninėje rinkoje jie veikia pagal tradicinį naudingumo modelį, dėl kurio jiems kyla didžiulis nepastovumas ir didelės sandorių išlaidos. Kita vertus, mes sumažiname šią riziką naudodami kruopščiai subalansuotą, tiesioginį verslo ir generatoriaus derinimo variklį.

Be pagrindinio investuotojo „Atomico“, „Tem's Series A“ ture dalyvavo AlbionVC, „Revent“ ir angelų rėmėjai, įskaitant Holly ir Samas Branson, ir „Wise“ vadovai Harsh Sinha ir Nilan Peiris. Nuo pat veiklos pradžios Temas surinko 13 milijonų svarų sterlingų (17 milijonų dolerių).

Šiuo metu bendrovė veikia tik JK, tačiau ateinančiais metais ji tikisi tarptautine plėtra – nauji pinigai greičiausiai padės įgyvendinti šį planą.

„Tikriausiai pirmiausia sutelksime dėmesį į Europą, ypač rinkas su agresyviais atsinaujinančios energijos tikslais, pavyzdžiui, Vokietija, Šiaurės šalys, o vėliau ir JAV“, – sakė McDonaldas.



Source link

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - VeidoskaitaTeniso treniruotės -