VRTL įkūrėja Courtney Jeffries save apibūdina kaip „atsigaunantį sporto vadovą“.
„Tai buvo visa mano karjera, kol aš ją išmečiau, kad įgyvendinčiau savo svajones apie startą“, – „TechCrunch“ pasakojo Jeffriesas.
Žaidžiusi softbolą Vašingtono universitete, ji beveik 20 metų dirbo rinkodaros ir pardavimo srityse tokiose komandose kaip Oakland Raiders ir New York Rangers. Tačiau kol Jeffries vadovavo gerbėjų išlaikymo iniciatyvoms Madison Square Garden, ji pastebėjo akivaizdžią galimybę.
„Visas mano darbas buvo sutelkti dėmesį į gerbėjų gyvavimo vertės išgavimą, tačiau akivaizdu, kad pastato gerbėjų dėmesys yra per didelis“, – sakė ji. „Dauguma gerbėjų yra už arenos ribų (…) ir nėra jokios platformos, jokio būdo įgyti asmeninių patirčių, kurios, kaip žinome, paskatins jų lojalumą.
Iki 2022 m. Jeffries pristatė VRTL – verslo platformą, skirtą pramogų kompanijoms – nuo sporto komandų iki įrašų kompanijų – siekiant pasinaudoti virtualia gerbėjų patirtimi.
„Tai labai universali platforma, sujungianti tiesioginę transliaciją, vaizdo pokalbius ir mūsų patentuotą gerbėjų įtraukimo patirtį, kad padidintų lojalumą“, – sakė ji.
VRTL, kuri šiandien pasirodė scenoje kaip „Startup Battlefield at Disrupt“ dalis, skiriasi nuo bet kurios kitos vaizdo pokalbių ar tiesioginės transliacijos paslaugos ne tik tuo, kad suteikia klientams vertingų duomenų, bet ir tuo, kad turi patentuotus gerbėjų įtraukimo įrankius.
Viena populiari funkcija leidžia įžymybėms duoti gerbėjų autografus virtualiai – pavyzdžiui, futbolo žvaigždė gali pasirašyti legendinio žaidimo .gif formatą, pritaikydama jį kiekvienam gerbėjui. Kalbant apie vadovybę, virtualus susitikimas ir pasisveikinimas kainuoja daug pigiau nei asmeninis susitikimas, kuriam reikalinga patalpų nuoma, saugumas ir personalas, jau nekalbant apie tai, kad jame dalyvauja tik vietiniai gerbėjai.
„Kodėl mes negalime to padaryti tiesiog priartindami? Džefrisas pasakė. „Žinoma, galite, bet „Zoom“ yra optimizuotas darbui biure. Jis nėra optimizuotas gerbėjams.
Ji pridūrė, kad kai organizacijos surengia bandomuosius VRTL renginius, jos turi 60 % konversijų rodiklį, kad taptų mokančiais klientais.
Vienas iš tokių klientų yra NFL „Atlanta Falcons“, kurie naudoja VRTL susitikimams tarp abonementų turėtojų ir buvusių „Falcons“ žaidėjų rengti ir pasveikinti.
„Jie sukūrė tokią mėnesio patirtį, kad jei tą mėnesį tavo gimtadienis, jie surengs tau išskirtinį renginį su buvusiais žaidėjais, kurie veda, žaisdami apie 25 minutes, dalijasi karo istorijomis, o paskui eina dalyti autografus. šių gerbėjų“, – sakė Jeffriesas. „Kartais jie dainuoja „Happy Birthday“, ir tai yra lengviausias dalykas, kurį kada nors matėte. Tačiau visiems šiems gerbėjams tai patinka, nes tai jiems.
VRTL savo klientams parduoda metines sutartis, kurių kaina priklauso nuo to, kokių renginių jie nori organizuoti. Klientai gali neribotai naudotis platforma, jiems taip pat leidžiama pritraukti rėmėjų.
„Falcons“ nėra vienintelis garsus VRTL klientas. Jie taip pat sudarė sandorius su Jacksonville Jaguars, Minesota Twins, ESPN, Atlanta United FC ir kitais. „Jaguars“ VRTL padėjo futbolo komandai auginti gerbėjų bazę Londone, kur komanda per pastaruosius dvejus metus sužaidė ketverias rungtynes.
Kai pramogų ir sporto pramonė taip ilgai laikosi tų pačių taisyklių, naujoms idėjoms, pvz., nuotoliniam gerbėjų įtraukimui, gali kilti iššūkis. Tačiau Džefrisas nesijaudina. Ji anksčiau matė, kaip šie žmogeliukai keičiasi.
„Kai dirbau „Raiders“, buvau ten tą dieną, kai pasirodė „Twitter“. Visi sakė: „Kas po velnių, niekas nebendraus 140 simbolių“, – sakė ji. „Dabar negirdėta, kad komanda ar lyga startuotų be socialinės žiniasklaidos vadybininko… per visą mano karjeros laikotarpį taip nutiko.