„Blue Origin“ praneša, kad „New Glenn“ ketina pristatyti iki 2024 m. pabaigos


„Blue Origin“ teigia, kad ji ruošiasi paleisti savo aukštą „New Glenn“ transporto priemonę iki metų pabaigos, nors bendrovė vis dar laukia teisės aktų patvirtinimo, kad galėtų atlikti paskutinį pagrindinį didžiulės raketos bandymą.

Šis bandymas, vadinamas „karštu ugnimi“, apima visų septynių pirmosios pakopos BE-4 variklių maitinimą ir paleidimą iki galo, kol raketa stovi ant padėklo. Bandymas skirtas atspindėti, kaip transporto priemonė veiks pakilimo metu. Jei per karšto ugnies bandymą viskas vyks pagal planą, „Blue Origin“ ims integruoti gaubtą (raketos dalį, kurioje yra naudingas krovinys) kaip paskutinį žingsnį prieš paleidimą.

Daug kas priklauso nuo šio pirmojo testo. Kaip „Blue Origin“ įkūrėjas Jeffas Bezosas sakė interviu „The New York Times Dealbook Summit“ anksčiau šį mėnesį, New Glenn yra pagrindinis jo vizijos tikslas – sumažinti paleidimo kainą pakankamai, kad visa teršianti pramonė būtų iškelta į orbitą: „Žinau, kad tai skamba fantastiškai. , todėl prašau šios publikos pasitenkinimo akimirką“, – sakė jis. „Bet tai nėra fantastiška. Taip atsitiks, ir mes turime sumažinti prieigos prie kosmoso kainą pakankamai žemai, o tai yra New Glenn, mūsų orbitinė transporto priemonė.

320 pėdų aukščio raketa galės nešti 45 metrines tonas (99 200 svarų) į žemą Žemės orbitą. Tai yra daugkartinio naudojimo konfigūracija galingesnė nei „United Launch Alliance“ „Vulcan Centaur“ ir „SpaceX“ „Falcon Heavy“. Palyginimui, SpaceX Starship, didžiausia kada nors pastatyta raketa, skirta 100–150 metrinių tonų sveriančiam LEO.

Tikėtina, kad trumpuoju laikotarpiu „New Glenn“ paleidimas ir paleidimas yra labai svarbus veiksnys, norint paversti „Blue Origin“ pelningu verslu. Nors „Blue Origin“ finansiniai duomenys nėra vieši, o Bezoso asmeninis turtas labai naudingas, „Amazon“ įkūrėjas per tą patį viršūnių susitikimą sakė, kad tikisi, kad vieną dieną tai išaugs į didžiausią kol kas jo verslą.

„Manau, kad tai bus geriausias verslas, kuriame aš kada nors dalyvavau, bet tai užtruks“, – sakė jis.

Šia inauguracine New Glenn misija iš pradžių buvo numatyta NASA nuskraidinti aukšto lygio palydovų porą į Marsą, kur spalį atsidarė paleidimo langas. Tačiau kosmoso agentūra galiausiai nusprendė atidėti šią misiją kitam New Glenn startui 2025 m. pavasarį, nurodydama galimas problemas, kurios galėtų kilti, jei raketa būtų atidėta.

Vietoj to, NG-1 misija išbandys įmonės „Blue Ring“ orbitinio perkėlimo transporto priemonės demonstracinę apkrovą, įskaitant ryšius, maitinimo sistemą, skrydžio kompiuterį ir programinę įrangą, kuri bus naudojama būsimuose gamybos OTV. Pranešime apie X „Blue Origin“ generalinis direktorius Dave'as Limpas teigė, kad bendrovė kuria „Blue Ring“, reaguodama į „augantį poreikį greitai perkelti ir išdėstyti įrangą bei infrastruktūrą keliose orbitose“.

Pirmasis raketos skrydis taip pat bus pirmasis iš dviejų sertifikuotų paleidimų, kuriuos „Blue Origin“ turi prikalti, kad pradėtų skraidinti nacionalinio saugumo krovinius pagal Kosminių pajėgų Nacionalinio saugumo kosmoso paleidimo programą.

Tačiau, kad tai įvyktų, „Blue Origin“ turi gauti Federalinės aviacijos administracijos teisės aktus. Tik tada, kai jie bus rankoje, „Blue Origin“ gali paleisti raketą iš Floridos Kanaveralo kyšulio kosminių pajėgų stoties.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -