Ar generatyvūs AI įrankiai padės žmonėms kurti geresnes svetaines, ar jie tiesiog užpildys žiniatinklį šlamštu? Neseniai pradėjus naudoti „Design Intelligence“ – naują svetainių kūrėją, pilną generatyvių AI įrankių, „Squarespace“ lažinasi už pirmuosius.
Kalbėjausi su vyriausiuoju produkto pareigūnu Paulu Gubbay apie „Design Intelligence“ ir platesnę „Squarespace“ AI strategiją. Mūsų pokalbis prasidėjo nuo žvilgsnio į tai, ką kiti (nenurodyta) AI valdomi svetainių kūrėjai pateikia, kai raginami sukurti bendrą SPA svetainę: painias, bjaurias svetaines.
Žinoma, tai buvo „Design Intelligence“ demonstracinės versijos sąranka, kuri prasidėjo keliais raginimais, leidžiančiais Gubbei nurodyti tokius dalykus, kaip norėta sukurti svetainę ir pristatomo prekės ženklo asmenybę. Susidariusioje svetainėje buvo AI sukurtas dizainas, tekstas ir vaizdai, tačiau, trūkstant geresnio žodžio, ji atrodė kaip „tikra“ svetainė su daugybe tolesnio pritaikymo galimybių.
Gubbay teigė, kad nors kiti svetainių kūrėjai „labai greitai pasistengė“ paleisti dirbtinio intelekto funkcijas, tie konkurentai klausia: „Kaip mes galime panaudoti šią technologiją ir ją panaudoti, kad išsiskirtų iš savo klientų? o „Squarespace“ klausia kažko šiek tiek kitokio: „Kaip mes priimame visas šias naujausias technologijas ir iš tikrųjų naudojame jas padėti mūsų klientų išsiskirti?”
Perskaitykite toliau pateiktą mūsų pokalbio nuorašą, redaguotą, kad būtų ilgas ir aiškus.
Kai įsivaizduoju AI svetainių generavimo produktą, įsivaizduoju, kad jis atrodo kaip raginimas – kaip viskas demonstracinės versijos pradžioje. Bet čia, su kiekvienu žingsniu, vis tiek galite įeiti ir jį pritaikyti. Kai kuriais atžvilgiais tai atrodo kaip „Squarespace“ šiandien. Taigi man smalsu: kaip nusprendėte, kur norite, kad dirbtinis intelektas įsitrauktų ir generuotų svetainės elementus, o ne ten, kur norėjote, kad žmonės vis tiek galėtų tinkinti?
Mes skyrėme laiko tam, kad iš tikrųjų pagalvotume, kaip šie dalykai susijungia. Taigi mes laikomės šio principo, kai reikia sukurti kažką panašaus į svetainę ar ką nors vaizdinio: aš tai žinau, kai matau. Ir manau, kad tai galioja ne tik profesionalams, bet ir visiems.
Bandymas sukurti svetainę naudojant pokalbių robotą yra tikrai sudėtingas. Tai tarsi sėdėti automobilyje ir įvesti „sukti į kairę“ arba „sukti į dešinę“. Norite, kad sistema galėtų jums parodyti dalykus, o kai pamatysite tai, kas jums patinka, norite pasakyti: „Gerai, viskas“. Bet tada jūs nenorite būti to apribotas; norite žaisti toliau. Norime, kad jaustųsi kaip žaidimų aikštelė.
Taigi mums tai tikrai buvo tokia „žinau, kai matau“ koncepcija. Ir kiekvieną kartą, kai komanda ateidavo ir sakydavo: „O gal pridėtume pokalbį? O kaip daryti tuos dalykus, kuriuos daro visi? mes sakėme: „Nemanau, kad žmonės taip nori tai daryti“. Tai tiesiog tapo mums pavyzdžiu, ir kai visi tai priėmė, mums visiems tapo labai natūralu tiesiog pagalvoti apie šią ideologiją.
Mums taip pat buvo labai svarbu pagarbiai vertinti klientų informaciją, kurią jie mums suteikia. Jūs mums ką nors pasakojate apie tai, kas esate, jūs patikite mums tai priimti ir efektyviai panaudoti jums. Taigi norėjome užtikrinti, kad koncepcijos, kurias jums parodėme „Blueprint“, taip pat būtų perkeltos į sistemą, kad jaustumėte, jog tie pasirinkimai, kuriuos padarėte iš anksto, nebuvo veltui.
Jūs taip pat kalbėjote apie šią kuravimo ir technologijų idėją. Dažnai tie dalykai prieštarauja vienas kitam, bet atrodo, kad jūs iš tikrųjų bandėte sukurti kuravimą į technologiją. Jūs netgi sakėte, kad turite kuravimo variklį. Ar galite pakalbėti daugiau apie tai, kaip tai atrodo?
Mūsų generalinis direktorius kartais tai sako; Manau, kad tai tiesa: tai, kad mūsų svetainės įrankyje yra teksto generavimas, puiku. Bet taip pat galite eiti į „Open AI“ ir „ChatGPT“, ką nors įvesti, gauti tekstą ir nukopijuoti bei įklijuoti (į „Squarespace“), ir tai taip pat gerai. Daugeliui žmonių kyla iššūkis – žinoti, kaip paraginti tuos variklius, kaip iš tikrųjų gauti reikiamą našumą.
Turime labai konkretų, patentuotą požiūrį į tai, kaip skatiname variklius ir kaip kuruojame iš jų gaunamą turinį, kad gautume išvaizdą ir pojūtį bei nuomones, kurios, mūsų manymu, bus tikrai vertingos mūsų klientams. mūsų patirtimi, remiantis tuo, ką jie mums sako, ir pagal mūsų skonį.
AI vaizdai yra puikus to pavyzdys. Sukūrėme visą biblioteką, kaip raginame (AI modeliai), kad gautume norimus vaizdus, kurie, mūsų nuomone, yra labai „Squarespace“, labai tinkami mūsų klientams. Mes pažymime ir kuruojame tuos dalykus, o tada vėl grąžiname juos į sistemą.
Mes tai darome, kai žiūrime į spalvų paletes; tai darome galvodami apie išdėstymo keitimą. Tai kuravimo elementas. Tai mūsų dizaino ir kūrybinė komanda, kuri daug laiko praleidžia galvodama apie tai: kaip šie elementai susijungia? Kaip skatiname variklius? Kaip pasirinkti, kas iš to išeis, ir atmesti dalykus, kurių nenorime? Mes vis tobulėjame ir tobulėjame, todėl jums to daryti nereikia. Visa ateities pas mus esmė ta, kad jums to nereikia daryti.
Panašu, kad dalis jūsų požiūrio yra tai, kad jūs nebūtinai bandote patys sukurti visus šiuos modelius. Jūs sutelkiate dėmesį į tai, kaip jį pateikti, padaryti jį prieinamą ir sujungti.
Žiūrėkite, mes nesame LLM ekspertai kuriant visus šiuos skirtingus turinio tipus. Mes juos panaudojame. Mes naudojame „Google“, „OpenAI“, „Anthropic“. Mes turime puikias partnerystes. Tačiau mums slaptas padažas yra tai, kaip mes skatiname ir kuruojame tą turinį, kai jis pasirodo, ir užtikrina, kad jis atitiktų tai, ką žinome apie jus.
Akivaizdu, kad „Squarespace“ jau palengvino svetainių kūrimą ir pritaikymą. Kaip manote, ar į procesą įtraukus daugiau generatyvaus AI pakeis ši ekosistema? Ar „Squarespace“ svetainės atrodys kitaip nei šiandien?
Norėčiau manyti, kad jie atrodys dar geriau. Mums tai labai labai svarbu ir mums visada buvo nepaprastai svarbu, kad dizainas visada yra priešakyje. Žmonės ateina į „Squarespace“, nes tiki, kad dizainas turės įtakos. Ir didžioji šio skirtumo dalis yra ne tik jų prekės ženklo ir tai, kas jie yra, fiksavimas, bet ir tai, kad daiktas, kuris bus sukurtas iš anksto, dienos pabaigoje atrodytų pagal užsakymą.
Kai užduodate tokį klausimą, tai gali reikšti, kad jie visi tam tikru būdu atrodo vienodai. Ir tai visiškai ne tai, ko mes norėtume, tiesa? Taigi manau, kad mes suteiksime žmonėms įrankius, kad jie greičiau pasiektų dar geresnius rezultatus, bet visada užtikrinsime, kad tai atitiktų viziją, ko jie nori.
Squarespace labai glaudžiai bendradarbiauja su dizaineriais; jūs ką tik užbaigėte visą renginį su dizaino partneriais. Kaip manote, kaip dizaineriai, ypač „Squarespace“ partneriai, turėtų žiūrėti į tokį įrankį kaip AI? Kiek jie turėtų tai vertinti kaip grėsmę, o ne galimybę?
Manau, svarbu į tai žiūrėti kaip į galimybę. AI technologija neabejotinai yra didžiulė mūsų ateities dalis ir, kaip ir bet kuri nauja technologija, išmokus jas panaudoti ir tinkamai panaudoti pagerinsite tai, ką galite padaryti. 1 milijonas procentų netikiu, kad jis pakeičia dizainą. Jis skirtas jį sustiprinti. Mes ir toliau atliksime savo vaidmenį siekdami užtikrinti, kad tai pagerintų mūsų klientų ir kūrėjų poreikius.
Ką tik turėjome Circle Day su daugybe (dizaino) profesionalų. Ir kai galvoju apie kažką panašaus į dizaino intelektą, man tai tiesiog padeda greičiau įgyvendinti viziją, kuria galima pasidalinti su klientu. Bet, žinoma, (klientai ateina pas mus) įgyvendinti visus dalykus, kurių jie nori. Jei galime juos įkvėpti kai kuriais pasirinkimais, kuriuos jie pakeis ir eis giliau, fantastika. Mes tik padarysime jiems darbą greičiau ir galbūt lengviau, bet niekada jų nepakeisime.