Vienas stambus priešininkas grasina sugriauti „Fisker“ akivaizdžiai geriausias galimybes iškrauti neparduotus elektromobilius – tai sandoris, kuris išlaikytų startuolio bankroto procesą ir sudarytų sąlygas sumokėti pakuotės kreditoriams dalį to, ką jie yra skolingi.
Prieštaravimą dėl pardavimo pateikė JAV patikėtinio biuras, Teisingumo departamento padalinys, prižiūrintis bankroto administravimą, ir kurio misija yra skatinti „bankroto sistemos vientisumą ir veiksmingumą visų suinteresuotųjų šalių labui. “
Tačiau „Fisker“ turi daug paramos šiam sandoriui, kuris gali siekti maždaug 46,25 mln. Miesto plotas.
Antradienio rytą numatytas posėdis, kuriame šalys kalbės prieš Delavero bankroto teismo teisėją, kuris greičiausiai nuspręs, ar pritarti pardavimui, ar ne.
Fiskerio parama sandoriui yra plati. Įmonės didžiausias užtikrintas skolintojas nori, kad tai būtų atlikta. Neužtikrintų kreditorių komitetas, apimantis tokias šalis, kurios yra skolingos, pavyzdžiui, Fiskerio kontraktinė gamintoja Magna, taip pat pritaria pardavimui. Naujai suformuota „Fisker“ savininkų asociacija taip pat nori, kad pardavimas įvyktų, tačiau su sąlyga, kad „Fisker“, „American Lease“ ir užtikrintas skolintojas pažadės tiekti atsargines dalis ir pateiks daugiau aiškumo, kaip jie planuoja spręsti atvirą atšaukimą dėl vandenyno. vandens siurblys.
Fisker teigia, kad pardavimas turi įvykti greitai, kad būtų sukurtas finansinis rezervas, kuris išlaikytų bankroto procesą gyvą, kol kreditoriai kovos dėl to, kas liko. Transporto priemonės pardavimas taip pat labai svarbus, nes vis dar neaišku, kokia yra viso kito Fisker turto apimtis ir kokia jo vertė gali būti. Bendrovė teigė turinti bendrą turtą nuo 500 iki 1 milijardo dolerių, tačiau ji paprašė teismo atidėti šios informacijos paskelbimą, nes ji vis dar rengiama.
Patikėtinio biuras praėjusio ketvirtadienio pabaigoje pateikė ieškinį Delavero bankroto teismui, kuriame išdėstė priežastis, kodėl pardavimas neturėtų vykti taip, kaip numatyta.
Patikėtinio biuro prieštaravimas iš esmės atkartojo susirūpinimą, iškeltą per iki šiol vykusius klausymus. Jos teisininkai rašė, kad „Fisker“ nepateikė „jokios informacijos“ apie tai, ar bandė kitiems potencialiems pirkėjams apsipirkti parke, kaip parduodavo ar kaip vertina transporto priemones. Ji apkaltino Fiskerį, kad jis „siūlo savo laivyno inventorių šiam pirkėjui už itin didelę pardavimo kainą be tinkamos rinkodaros, kuri padidintų vertę“. Taip pat buvo priekaištaujama dėl to, kad bendrovė bandė paskubėti parduoti, įskaitant skubos bylos nagrinėjimą dieną prieš liepos 4 d.
„Fisker“ „per federalinę šventę siekė, kad būtų surengtas jų „karūnos brangakmenio“ turto pardavimo posėdis, įspėjęs vieną savaitę ir išskirtinai siekia privataus pardavimo vienam pirkėjui, nesistengdamas pranešti apie kitus galimus pirkimus“, – rašė patikėtinio biuro teisininkai.
„Fisker“ advokatai ir startuolio vyriausiasis restruktūrizavimo pareigūnas Johnas DiDonato anksčiau teismui sakė, kad skubus pardavimas buvo būtinas, kad būtų galima suskaičiuoti atlyginimus ir tęsti bankroto procesą. Tačiau po vieno iš JAV patikėtinio teisininkų pasipiktinimų DiDonato ir Fiskerio advokatas dar kartą pažvelgė į menką startuolio turtą, sugebėjo atidėti tam tikras išlaidas, įskaitant įkūrėjus Henriką Fiskerį ir Geetą Gupta-Fisker, sumažinusius savo atlyginimus iki 1 USD, ir nusprendė. jie galėtų palaukti dar savaitę ar dvi, kad galėtų daugiau prisidėti prie pardavimo.
Patikėtinio biuras taip pat paprašė daugiau informacijos apie tai, kodėl „American Lease“ iš pradžių sutiko gegužės 30 d., prieš bankrotą, nupirkti 2000 „Oceans“ už daug didesnę vidutinę kainą, už kurią „Fisker“ būtų uždirbusi apie 40 mln.
Vienintelis kitas subjektas, kuris prieštaravo pardavimui iki praėjusio ketvirtadienio 17 val. ET galutinio termino, buvo „Ideal Motors“, vienas iš platintojų partnerių, kurį „Fisker“ pasirašė anksčiau šiais metais. Idealas teigia, kad jam nebuvo tinkamai pranešta apie siūlomą pardavimą, ir sakė, kad „greitis čia yra beveik beprecedentė“.
Nepaisant to, kad ant stalo buvo pateiktas dar vienas potencialus pirkėjas – tai buvo atskleista paskutiniame klausyme liepos 9 d. – neužtikrintų kreditorių komitetas teigia dabar pritariantis pardavimui „American Lease“.
„Komitetas mano, kad [Ocean SUVs] buvo tinkamai reklamuojami, kad laivyno pardavimo sutartis yra didžiausias ir geriausias pasiūlymas [Ocean SUVs] kad [Fisker] galėtų užtikrinti susiklosčiusiomis aplinkybėmis, ir kad pardavimo sandoris maksimaliai padidina skolininkų turto vertę visų suinteresuotųjų šalių naudai“, – sekmadienį išplatintame pareiškime rašė komiteto teisininkai.