Kadangi žaidimų platformos, tokios kaip „Roblox“ ir „Minecraft“, ir toliau populiarėja tarp mažų vaikų, ir tokiose platformose kaip „YouTube“ vartojant kasdienio ekrano laiko valandas, „Edtech“ kompanijos susiduria su iššūkiais patraukdamos jų dėmesį.
„Polymath“ siekia tai išspręsti derinant žaidimų mechaniką, įkvėptą šių populiarių žaidimų su adaptyviomis matematikos pamokomis, kad mokymosi patirtis būtų malonesnė.
„Educational Sandbox“ žaidimas leidžia vaikams apžiūrėti virtualią salą, kurioje jie gali pritaikyti avatarus, kurti naudojant plytas ir kitas medžiagas bei bendrauti su kaimiečiais. Norėdami progresuoti žaidime, vaikai turi užpildyti su matematika susijusius klausimus, kurie užtikrina, kad jie išliks sutelkti į savo švietimo tikslus.
„Startup“ pirmadienį paskelbė apie savo 1 mln. USD prieš sėklą finansavimo etapą, kuris padės jos platformai pasiekti papildomas rinkas. „Raise“ kartu vadovavo „Blackbird Ventures“ ir „GD1“. Pažymėtina, kad Liam Don, „ClassDojo“ vyriausiasis technologijų pareigūnas, yra angelų investuotojas.
Sophie Silver, „Polymath“ įkūrėjo ir generalinė direktorė, studijavo žmonių mokymąsi, atmintį ir vystymosi psichologiją Londono universiteto koledže (UCL). Studijų metu dirbdama ne visą darbo dieną, ji pastebėjo vaikų matematinių sugebėjimų spragą ir suprato, kad tampa vis sunkiau, kad jiems būtų smagu pamokas.
„Vaikams tikrai nepatiko matematika, todėl aš pradėčiau išrasti žaidimus, daugiausia su kortomis ar kauliukais, kad pabandyčiau motyvuoti juos padauginti ar bet ką, ką jiems reikėjo padaryti“, – „TechCrunch“ pasakojo Sophie Silver. „(Aš supratau) tai, kaip šie vaikai mokosi, nėra suderinta su tuo, kaip veikia smegenys“.
„Polymath“ naudoja adaptyvųjį algoritmą kiekvienam vaikui pritaikyti mokymąsi, atsižvelgiant į jų progresą. Bendrovė analizuoja vaikų atsakymus, kad nustatytų geriausią klausimą, kurį reikia užduoti, atpažinti žinių spragas ir optimizuoti naujos informacijos laiką, kad vaikas nebūtų priblokštas.
Be pagrindinės matematikos pamokos funkcijos, virtualiame pasaulyje yra ir mokymosi galimybių. Pavyzdžiui, jei žaidėjai nori pastatyti namą žaidime, jiems reikia išmatuoti matmenis ir apskaičiuoti, kiek jiems reikia medienos blokų.

„Yra parduotuvių savininkas, kuriame galite nusipirkti tokių dalykų kaip ištekliai iš jo, o kartais tas parduotuvių savininkas yra nepatikimas ir suteiks jums neteisingą kainą. Kiekvienas medienos blokas kainuoja 5 „kubos“ (valiuta polimate). Jūs prašote nusipirkti 4, bet tai bando apmokestinti 30 kubų. Tai yra kritinis mąstymo momentas, kai studentas pripažins, kad kaina neteisinga “,-sakė Christianas Silveris, įkūrėjas ir CTO.
„Polymath“ siūlo ir namų versiją namuose. Klasės versija leidžia mokytojams realiu laiku stebėti mokinius. Šioje versijoje visi žaidėjai gali dirbti kartu bendroje erdvėje, atsakydami į klausimus vienu metu. Jei klasėje nėra pakankamai įrenginių, „Polymath“ turi galimybę, kuri kviečia žaidėjus atsakyti į kitą klausimą, todėl kiekvienas studentas yra susijęs.
Namų versija leidžia tėvams valdyti savo vaiko patirtį ir gauti savaitines el. Pašto ataskaitas apie savo vaiko pažangą. Taip pat yra tėvų programa, „Polymath Related“, kurioje tėvai gali peržiūrėti išsamius atsakymus į kiekvieną klausimą, į kurį atsakė jų vaikas.
Be to, vaikai gali susisiekti su draugu „Polymath“ naudodamiesi unikaliu draugo kodu. Tačiau žaidžiant kelių žaidėjų režimu, jokios pokalbių funkcijos nėra.
„Polymath“ pradėjo veikti 2023 m. Sausio mėn. Per „Startmate Accelerator“ Naujojoje Zelandijoje. Ji surinko tūkstančius vartotojų Arizonoje, Kalifornijoje, Floridoje, Teksase ir Virdžinijoje, taip pat Australijoje, Naujojoje Zelandijoje ir JK.
Ateities žaidimo planai apima mokymo programos išplėtimą, kad būtų galima pasiūlyti sudėtingesnes mokymosi galimybes ir leisti žaisti bendradarbiavimą, kai vaikai gali dirbti kartu su problemomis. Be to, „Polymath“ planuoja ateityje įvesti „Avatar“ turtą kaip pajamų srautą.
„Polymath“ gali laisvai žaisti internete, „iOS“ ir „Android“ įrenginiuose.