„Google“ pristato naują „Gmail“ šoninį „Gemini AI“ skydelį, kuris gali padėti rašyti el. laiškus ir apibendrinti el. laiškų gijas. Bendrovė taip pat prideda „Gemini“ šoninį skydelį prie Dokumentų, Skaičiuoklių, Skaidrių ir Disko. Naujos funkcijos bus pristatytos netrukus po to, kai „Google“ apie jas paskelbė praėjusį mėnesį savo I/O kūrėjų konferencijoje, kurioje daug dėmesio buvo skirta naujiems technologijų milžino AI pasiūlymams.
Naudodami naują integraciją galite naudoti Gemini sistemoje „Gmail“, kad gautumėte pagalbos rengiant el. laišką arba siūlomus atsakymus į el. laišką. Be to, galite užduoti klausimus ir rasti konkrečios informacijos el. laiškuose gautuosiuose arba „Google“ disko failuose.
„Google“ pažymi, kad nors „Gmail“ „Gemini“ pateiks raginimus, padėsiančius jums pradėti teikti užklausas, taip pat galite užduoti savo klausimus. Pavyzdžiui, galite paklausti Dvynių: „Koks buvo mano agentūros pirkimo numeris? Arba galite paklausti: „Kiek įmonė išleido paskutiniam rinkodaros renginiui“.
Šios funkcijos pasiekiamos tik „Google Workspace“ klientams, turintiems „Gemini Business“ arba „Enterprise“ priedą, „Gemini Education“ arba „Education Premium“ priedą arba „Google One AI Premium“ prenumeratą.
Dokumentuose esantis „Gemini“ šoninis skydelis gali padėti rašyti ir patobulinti turinį, apibendrinti informaciją ir padėti kurti idėjas. Taip pat galite kurti turinį pagal kitus failus. Skaidrėse Gemini gali padėti generuoti naujas skaidres ir pasirinktinius vaizdus, taip pat apibendrinti pristatymus.
Gemini skydelis taip pat gali padėti sekti ir tvarkyti duomenis Skaičiuoklėse. Be to, galite kurti lenteles, formules ir gauti pagalbos atliekant tam tikras užduotis. Diske „Gemini“ skydelis gali apibendrinti dokumentus ir greitai gauti faktus apie projektą.
Kaip ir naudojant „Gmail“ skydelį „Gemini“, turėsite būti mokamas „Gemini“ naudotojas, kad galėtumėte pasiekti Dokumentų, Skaidrių, Skaičiuoklių ir Disko funkcijas.
„Google“ yra naujausia technologijų milžinė, kuri savo populiarias kasdienes programas ir paslaugas prideda generatyviųjų AI funkcijų. Anksčiau šiais metais „Meta“ pristatė savo AI pokalbių robotą „Instagram“ ir „WhatsApp“, o „Apple“ neseniai paskelbė, kad į savo programas ir paslaugas, įskaitant „Siri“, „Messages“, „Mail“ ir „Notes“, pristato generatyvias AI funkcijas.
Naujausia tendencija įterpti dirbtinį intelektą į kasdienius produktus gali būti sveikintina ne visi. Nors jaudulys buvo susijęs su būsimomis „Apple“ AI funkcijomis, „Meta“ pridėjo savo AI pokalbių robotą, kad galėtų ieškoti „Instagram“. Iki šiol vartotojai, kurie nesidomi generatyviais AI įrankiais, tokiais kaip OpenAI ChatGPT, dažniausiai galėjo jų išvengti. Tačiau technologijų milžinams ir toliau įtraukiant dirbtinį intelektą į savo kasdienes programas ir paslaugas, generatyvaus AI bus sunkiau išvengti.