Išskirtinis: „Google Gemini“ verčia rangovus vertinti AI atsakymus, nesusijusius su jų kompetencija


Generatyvus dirbtinis intelektas gali atrodyti kaip magija, tačiau už šių sistemų kūrimo slypi armijos darbuotojų tokiose įmonėse kaip „Google“, „OpenAI“ ir kitose, vadinamose „sparčiais inžinieriais“ ir analitikais, kurie vertina pokalbių robotų rezultatų tikslumą, kad pagerintų savo AI.

Tačiau naujos vidinės gairės, kurias „Google“ perdavė rangovams, dirbantiems su „Gemini“, kurią pastebėjo „TechCrunch“, sukėlė susirūpinimą, kad „Gemini“ gali būti labiau linkęs paprastiems žmonėms pateikti netikslią informaciją labai jautriomis temomis, pavyzdžiui, sveikatos priežiūra.

Norėdami patobulinti „Gemini“, rangovai, dirbantys su „GlobalLogic“, „Hitachi“ priklausančia užsakomųjų paslaugų įmone, reguliariai prašomi įvertinti AI sugeneruotus atsakymus pagal tokius veiksnius kaip „teisingumas“.

Šie rangovai dar visai neseniai galėjo „praleisti“ tam tikrus raginimus ir tokiu būdu atsisakyti vertinti įvairius dirbtinio intelekto surašytus atsakymus į tuos raginimus, jei raginimas nepriklausė jų srities kompetencijai. Pavyzdžiui, rangovas galėjo praleisti raginimą, kuriame buvo užduotas nišinis klausimas apie kardiologiją, nes rangovas neturėjo mokslinio išsilavinimo.

Tačiau praėjusią savaitę „GlobalLogic“ paskelbė „Google“ pakeitimą, kad rangovams nebeleidžiama praleisti tokių raginimų, nepaisant jų pačių patirties.

„TechCrunch“ matoma vidinė korespondencija rodo, kad anksčiau gairėse buvo rašoma: „Jei neturite svarbių žinių (pvz., kodavimo, matematikos), kad įvertintumėte šį raginimą, praleiskite šią užduotį.

Tačiau dabar gairėse rašoma: „Neturėtumėte praleisti raginimų, kuriems reikalingos specialios srities žinios“. Vietoj to, rangovams liepiama „įvertinti tas raginimo dalis, kurias suprantate“ ir įtraukti pastabą, kad jie neturi srities žinių.

Tai sukėlė tiesioginį susirūpinimą dėl Dvynių tikslumo tam tikromis temomis, nes rangovams kartais pavesta įvertinti labai techninius AI atsakymus į tokias problemas kaip retosios ligos, su kuriomis jie nesusiję.

„Maniau, kad praleidimo tikslas yra padidinti tikslumą suteikiant jį kam nors geresniam? vienas rangovas buvo pastebėtas vidiniame susirašinėjime, kurį matė „TechCrunch“.

Dabar rangovai gali praleisti raginimus tik dviem atvejais: jei jiems „visiškai trūksta informacijos“, pvz., viso raginimo ar atsakymo, arba jei juose yra žalingo turinio, kuriam įvertinti reikia specialių sutikimo formų, rodo naujos gairės.

„Google“ neatsakė į „TechCrunch“ prašymus pakomentuoti iki spaudos laiko.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -