„Meta“ ketvirtadienį pranešė, kad diegia „Meta Verified“ programą „WhatsApp Business“ vartotojams Brazilijoje, Indijoje, Indonezijoje ir Kolumbijoje, o galiausiai ir daugiau šalių. Šios paslaugos prenumeratos planai prasideda nuo 14 USD per mėnesį.
Bendrovė taip pat prideda daugiau funkcijų į savo žinučių siuntimo paslaugą įmonėms ir leidžia įmonėms naudoti savo API, kad aptarnautų klientus skambinant programoje.
2023 m. kovo mėn. „Meta“ pradėjo kūrėjams skirtą patvirtinimo programą, o 2023 m. rugsėjį ją išplėtė ir įmonėms. Iki šiol programa buvo taikoma tik „Facebook“ ir „Instagram“.
Bendrovė teigė, kad prekybininkai, užsiprenumeravę planą „WhatsApp“, gaus ženklelį ir apsaugą nuo apsimetinėjimo, kai pasidalins savo verslo informacija su įmone. Šios įmonės taip pat gaus patvirtintą „WhatsApp“ kanalą savo rinkodarai.
Planas taip pat leidžia įmonėms naudoti savo WhatsApp Business paskyrą iš kelių įrenginių. Be to, jie gali sukurti tinkintą tinklalapį su informacija apie savo verslą, kurį gali bendrinti su klientais ar pardavėjais.
„WhatsApp“ jau siūlo kai kurias iš šių funkcijų su „WhatsApp Premium“, kurią 2022 m. pradėjo bandyti keliose įmonėse kai kuriuose regionuose, bet niekada neišplėtė diegimo į kitas rinkas.
„Meta“ taip pat pristato galimybę vartotojams skambinti didelėms įmonėms naudojant „WhatsApp“ per API, pavyzdžiui, bankams ar oro linijoms. Naudotojams tai veiks kaip skambinimas klientų aptarnavimo numeriu, bet naudojant programą. Iki šiol „WhatsApp Business“ vartotojai klientų skambučiams aptarnauti turėjo naudoti savo asmeninius telefono numerius.
„WhatsApp“ teigė, kad įmonė ims mokestį už šią paslaugą, tačiau kol kas neatskleidė jokios informacijos apie kainas.
Dėmesys verslui
Taip pat gaunama yra suasmeninta žinučių siuntimo paslauga įmonėms, leidžianti prekybininkams siųsti pranešimus, pvz., kuponų kodus, informaciją apie naujus pristatymus ar gimtadienio linkėjimus klientams.
Turėdama daugiau nei 200 milijonų „WhatsApp Business“ vartotojų per mėnesį, „Meta“ bando sukurti visą sprendimų rinkinį, kurį įmonės galėtų panaudoti bendraudamos su savo klientais. „Meta“ atskirai taip pat pranešė, kad šiandien pristato naujus dirbtinio intelekto įrankius, skirtus automatizuotam klientų aptarnavimui ir skelbimų kūrimui.
„WhatsApp“ skelbimai „Spustelėti ir paleisti“ gerai veikė „Meta“. 2023 m. Zuckerbergas teigė, kad šie skelbimai pasiekė 10 milijardų dolerių metinį paleidimo tempą ir auga. Indijoje įsikūrusi logistikos bendrovė „Shiprocket“ taip pat sulaukė teigiamų rezultatų prekybininkams.
„Spustelėjus WhatsApp reklamavimo įvedimas suteikia pardavėjams veiksmingesnį rinkodaros kanalą, užtikrinantį didelę 3–4 kartų didesnę reklamos išlaidų grąžą (ROAS), dar labiau skatinant sandorius ir įsitraukimą platformoje“, – sakė Praful Poddar, vyriausiasis produktas. „TechCrunch“ pasakojo „Shiprocket“ pareigūnas.
Praėjusiais metais „Meta“ daugiausia dėmesio skyrė apsipirkimo „WhatsApp“ tobulinimui, tačiau dabar dirba su pranešimų siuntimu ir su klientų aptarnavimu susijusiomis funkcijomis, nes tai yra svarbus įmonės grynųjų pinigų veiksnys.
Per savo 2024 m. pirmojo ketvirčio pajamų pokalbį bendrovės finansų direktorė Susan Li pažymėjo, kad „Meta“ programų šeima uždirbo 380 mln. USD pajamų, daugiausia dėl verslo pranešimų per „WhatsApp“.
Neseniai su „Bain & Co“ išleistame tyrime „Meta“ teigė, kad Indijoje yra didžiulė pokalbių prekybos galimybė, nes iš 650 milijonų vartotojų, aktyvių socialinėje žiniasklaidoje ir pranešimų platformose, tik 200 milijonų žmonių perka internetu. Bendrovė teigė, kad esamos prekybos ir mokėjimo paslaugos aptarnauja tik 200 milijonų vartotojų. Naudodama „WhatsApp“, kurią Indijoje turi daugiau nei 400 milijonų vartotojų, bendrovė mato didžiulę galimybę įtraukti daugiau prekybininkų ir palengvinti apsipirkimą likusiai vartotojų bazei.