JAV įsikūrusi pinigų pervedimų milžinė „MoneyGram“ kaltino nenustatytą „kibernetinio saugumo problemą“ dėl besitęsiančio kelias dienas trunkančio veiklos sutrikimo, turinčio įtakos bendrovei ir jos vartotojams.
Pirmadienį X paskelbtame įraše MoneyGram teigė, kad „nustatė kibernetinio saugumo problemą, turinčią įtakos tam tikroms mūsų (sic) sistemoms“. Bendrovė anksčiau teigė, kad problemos priežastis buvo „tinklo nutraukimas“.
„Aptikę nedelsdami pradėjome tyrimą ir ėmėmės apsauginių veiksmų, kad tai išspręstume, įskaitant aktyvų sistemų išjungimą, o tai paveikė tinklo ryšį“, – rašoma naujausiame „MoneyGram“ atnaujinime. „Dirbame su pirmaujančiais išorės kibernetinio saugumo ekspertais ir derinamės su teisėsauga.
MoneyGram yra antras pagal dydį pinigų pervedimų teikėjas pasaulyje, kasmet aptarnaujantis daugiau nei 50 milijonų žmonių daugiau nei 200 šalių ir teritorijų. „MoneyGram“ teigia, kad kasmet apdoroja daugiau nei 200 mlrd. 2023 metais „MoneyGram“ už 1 milijardą dolerių įsigijo privataus kapitalo įmonė „Madison Dearborn Partners“.
„MoneyGram“ nepatvirtino kibernetinio saugumo incidento pobūdžio ir nepasakė, ar tai turi įtakos klientų duomenims.
Incidentas prasidėjo penktadienį ir, atrodo, turėjo didelę įtaką bendrovės veiklai. Klientai negali atlikti mokėjimų asmeniškai ir internetu, o paskelbimo metu įmonės svetainė ir programa neveikia.
Su „MoneyGram“ atstovais nepavyko susisiekti su komentarais. „TechCrunch“ gavo atmetimo klaidą, nurodantį, kad mūsų el. laiškas negalėjo būti pristatytas.
Atrodo, kad gedimas taip pat paveikė „MoneyGram“ partnerius visame pasaulyje.
Pirmadienį Jamaikos bankas pirmadienį pranešė, kad „perlaidų bendrovės, siūlančios MoneyGram paslaugas Jamaikoje, negali pasiekti MoneyGram platformos, kad galėtų siųsti perlaidas į užsienį arba išmokėti perlaidų pajamų gavėjams Jamaikoje“. JK paštas, siūlantis MoneyGram paslaugas, taip pat savo svetainėje nurodo, kad „Kol kas negalite naudotis MoneyGram paslaugomis internetu ar filiale, įskaitant internetinį palaikymą“.
„MoneyGram“ dar nepasakė, kada tikisi, kad jos paslaugos bus atnaujintos. Atsakydamas į X naudotoją, MoneyGram pasakė: „Mes neturime laiko juostos ir šiuo metu stengiamės išspręsti problemą“.