„One Zero“, „MobileEye“ įkūrėjo pradėtas dirbtinio intelekto technologijas, renka 100 mln. USD, teigia šaltiniai.


Amnonas Shashua, Mobileye įkūrėjas ir generalinis direktorius, žvelgia į sudėtingas problemas, kurias, jo nuomone, galima išspręsti naudojant AI, o patį AI galima pataisyti, kad jis taptų patikimesnis. Kurdamas ir vadovaudamas savo savarankiškai vairuojančių automobilių technologijų bendrovei – kurią jis paskelbė viešai, vėliau pardavė „Intel“, tada vėl išsisuko – jis kūrė daugybę kitų idėjų.

Dabar vienas iš jų yra pinigų rinkimas ir reikšmingas pagreitis.

„TechCrunch“ sužinojo, kad „One Zero“, „fintech“, siekianti naudoti dirbtinį intelektą mažmeninės bankininkystės paslaugoms, ruošiasi surinkti mažiausiai 100 mln.

Nepaisant to, kad „One Zero“ įkūrė vienas garsiausių ir sėkmingiausių įkūrėjų Izraelyje, „One Zero“ iki šiol sulaukė stebėtinai mažai dėmesio už savo namų rinkos ribų. Tačiau bendrovė iki šiol surinko apie 242 mln. USD, o 2023 m. ji buvo įvertinta 320 mln. USD pagal „PitchBook“ duomenis. Mūsų šaltiniai teigia, kad kitame etape vertinimas bus žymiai didesnis.

Neaišku, kas yra investuotojai, tačiau ankstesni bendrovės rėmėjai yra „Tencent“, „OurCrowd“ ir „SBI Ventures“ (dabar nepriklausoma įmonė, kuri kažkada buvo „SoftBank“ dalis).

„One Zero“ pagreitį įgauna pašėlusiai dirbant Shashua, kuri įmonėje atlieka ne vykdomosios valdžios pareigas, o generaline direktore yra Gal Bar Dea. Per pastaruosius porą metų Shashua įkūrė arba bendrai įkūrė startuolius, dirbančius su humanoidine robotika (Mentee); alternatyvūs generatyvinio AI didelių kalbų modelių metodai (AI21); ir tik prieš porą savaičių pradėta naudoti „AA-I Technologies“ (tariama „dvigubas AI“), kurią Shashua apibūdina kaip savo pastangas sukurti „AI mokslininką“. Jis taip pat yra Jeruzalės hebrajų universiteto kompiuterių mokslų profesorius.

Ne mažiau ambicinga „One Zero“ misija yra „pritraukti privačią bankininkystę į mases“, – sakė jis viename interviu. Tai aom,s tp demokratizuoja tokias paliečiamas, patariamąsias paslaugas, kurias gauna didelės vertės asmenys, eidami banke, rinkoje, kurioje paprastas žmogus ne tik negauna tokių paslaugų šiandien, bet ir yra žiūri į ateitį, kurioje gali nebūti fizinio banko ir žmonių, kurie galėtų padėti.

Tai sprendžiama ši ambicija, sutelkiant dėmesį į dvigubą verslą. Izraelyje, kur yra „OneZero“, startuolis įsigijo banko licenciją ir kuria pilną mažmeninį banką. Be to, „One Zero“ naudojasi įžvalgomis, gautomis iš šio mažmeninės prekybos verslo, kurį Shashua apibūdino kaip „smėlio dėžę“, kad mokytų savo modelius ir patobulintų technologiją, kad galėtų licencijuoti šią technologiją kitur veikiantiems bankams.

Mažmeninės prekybos verslas dabar turi apie 110 000 klientų, Shashua sakė „TechCrunch“ ir, nors iki šiol ji dar nepaskelbė jokių licencijavimo sandorių, bendrovė teigia, kad gavo daugybę pagrindinių bankų užklausų tai padaryti.

Įmonės kertinis akmuo iki šiol – ir pagrindinis dėmesys, kur ji planuoja investuoti savo finansavimą – yra pokalbių robotas, vadinamas Ella, kuris siekia būti geresnis už dabartinius pokalbių robotus ir teikiantis paslaugas, kurių bankininkai negalėjo.

Shashua nuomone, nors buvo daug pastangų, kad dirbtinis intelektas būtų įtrauktas į mažmeninės bankininkystės paslaugas, pavyzdžiui, susijusių su tokiomis funkcijomis kaip išlaidų valdymas, jų galimybės yra ribotos.

„Jūs nematote, kad bankai diegia dirbtinį intelektą iki tokio lygio, kad jūs iš tikrųjų pakeistumėte bankininką“, – sakė jis.

Kaip pavyzdį, sakė jis, imkime automatinį ryšį. Banko pokalbių robotui galite užduoti labai paprastus klausimus, pvz., „kiek pinigų yra mano sąskaitoje?“ arba informacijos apie naujausias operacijas, ir dažniausiai jis gali atsakyti. Bet kita istorija, jei ko nors klausiate su skaičiavimais, pvz., „kiek pinigų turėsiu savo depozitinėje sąskaitoje metų pabaigoje pagal ligšiolinę veiklą?“ arba „koks man geriausias būdas pirkti automobilį pagal mano finansinį profilį? Ne tik pokalbių robotai negali atsakyti į tokius klausimus, bet ir dauguma asmeninių bankininkų.

„Čia yra galimybė, kur generatyvus AI gali, atrodo, tai padaryti“, – sakė jis. „Tai kur kas daugiau nei išlaidų stebėjimas.

„One Zero“ požiūris į tokio dirbtinio intelekto kūrimą, kaip jį apibūdino Shashua, yra labai ambicingas ir toks pat sudėtingas kaip savarankiškas vairavimas. Jame pagrindinis dėmesys skiriamas kelių didelių kalbų modelių naudojimui. Pasak jo, kai kurie modeliai gali būti optimizuoti skirtingoms užduotims atlikti, tačiau užduočių vykdymas per kelias LLM taip pat gali suteikti įvairių atsakymų, kurie vėliau atliekami per patikrinimo procesą, siekiant suprasti, kada atsakymai yra klaidinantys ar neteisingi.

Ir jei nepatvirtinama, kad tie atsakymai yra naudingi ar teisingi, AI vis tiek nebando kažko pasakyti, sakė jis. „Gerai, jei sakau, aš negaliu išspręsti jūsų problemos. Negaliu atsakyti į jūsų klausimą“, – sakė jis. „Žmonės taip pat negali atsakyti į kiekvieną klausimą, tiesa? Taigi viskas gerai. Nedera sakyti, čia yra atsakymas į jūsų klausimą, o atsakymas yra visiškai netikras, visiškai klaidingas.

Sistema pradedama nuo paprastesnių užduočių, pvz., išlaidų valdymo, o laikui bėgant planuojama pridėti daugiau funkcijų, kurios padėtų klientams finansuoti didelius pirkinius ar išmintingiau taupyti pinigus.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -