„ChatGPT“ pakeitė tai, kaip dauguma žmonių žiūri į dirbtinį intelektą ir su juo sąveikauja, o įrankis buvo plačiai naudojamas viskam – nuo kelionių maršrutų kūrimo iki pagalbos kūrėjams koduojant. Dabar jos kūrėjas „OpenAI“ trečiadienį paskelbė, kad pasirašė sutartį su dideliu įmonės klientu, kuris, tikimasi, bus signalas, kaip panašus poveikis gali atsirasti darbo pasaulyje.
PwC, valdymo konsultacijų milžinė, taps didžiausiu iki šiol OpenAI klientu, apimančiu 100 000 vartotojų. Be to, konsultacinė įmonė taps pirmuoju OpenAI partneriu parduodant AI įmonės pasiūlymus kitoms įmonėms.
2023 m. rugpjūčio mėn. „OpenAi“ pristatė „ChatGPT“ įmonių pakopą, siekdama užsidirbti pinigų iš generuojamųjų AI produktų iš iki šiol surinktų milijardų. Įmonės pakopa siūlo greitesnę, neribotą sąveiką ir yra daug lankstesnė kuriant pritaikytus modelius įvairiems naudojimo atvejams. Jame taip pat yra daugiau analizės ir kitų įrankių.
Tačiau, kaip ir bet kuriai įmonės programinei įrangai, „OpenAI“ vis tiek turės įtikinti įmones pereiti nuo nedidelio ir retkarčiais naudojamų arba bandomųjų savo generuojamųjų AI produktų naudojimo ir galvoti apie tai kaip apie didelę IT, verslo procesų ir darbo jėgos investiciją.
„PWC yra pirmasis partneris, į kurį taip linkstame“, – interviu sakė Richardas Hasslacheris, OpenAI pasaulinis aljansų ir partnerysčių vadovas. „PwC tampa didžiausiu mūsų klientu, tačiau jie taip pat yra mūsų pirmasis partneris, kuris ketina perparduoti ChatGPT įmonę… Tai prasiskverbimas į pramonės vertikales, taip pat teikiant platų paslaugų rinkinį, kuriuo klientams labai reikia pasinaudoti visiškai naujame. sprendimo kategorija“.
„OpenAI“ praėjusį mėnesį atskleidė, kad „ChatGPT“ įmonės lygis turėjo apie 600 000 vartotojų, kurie, pasak Hasslacher, apima 93% visų „Fortune 500“ įmonių. Jis atsisakė atskleisti, kaip tai padeda, kalbant apie įsitraukimo laiką toje vartotojų bazėje.
100 000 „PwC“ darbuotojų JAV, JK ir Artimuosiuose Rytuose šį skaičių gerokai padidintų. Kada ir jei įmonė išplės savo ChatGPT naudojimą likusioje savo pasaulinio lygio veikloje, tai gali apimti 328 000 darbuotojų.
„PwC“ sandoris pabrėžia, kaip ji tiki, kad jos verslas vystysis, taip pat tai bus kita didelė augimo galimybė laimėti naujus konsultacijų verslo sandorius.
Bretas Greensteinas, PwC partneris ir „generatyvaus AI lyderis“, atsisakė minties, kad „ChatGPT“ ar bet kokio generatyvaus AI asistento priėmimas būtinai sukels grėsmę darbo vietoms. Vietoj to, tai gali leisti įmonei plėsti verslą pagal jau turimą darbuotojų bazę, nepridedant daugiau žmonių.
„Mums tai labai svarbu“, – sakė Greensteinas. Jis pridūrė, kad įmonė buvo ankstyva ChatGPT taikytoja, todėl perėjimas prie įmonės buvo prasmingas, nes ji padidino savo įsipareigojimus.
„PwC“ kuria įrankius aplink patį produktą, „tačiau tobulėjant technologijoms galime nusipirkti, o ne kurti daugiau dalykų. Tada galime daugiau dėmesio skirti rezultatams, transformacijai, darbo eigai, naudojimo atvejams ir verslo procesui, o mažiau – API rinkimui, kad galėtume kurti savo darbuotojų patirtį“, – sakė jis.
Vienas iš pagrindinių klausimų, susijusių su generatyviuoju AI, buvo, ar tai tik ažiotažas, ar matysime ilgalaikį šių paslaugų naudojimą. Greensteinas atsisakė pasakyti, kiek genAI produktų kasdien naudojama PwC, tačiau pažymėjo, kad įmonės sukurtos švietimo priemonės, padedančios mokyti žmones, buvo įtrauktos 90 proc.
Dar svarbiau, kad generuojantis dirbtinis intelektas galėtų būti nauja galimybė konsultacinėms įmonėms, tokioms kaip PwC, pradėti naują verslą – tai dalis didesnio žingsnio, kurį ji daro apie „skaitmeninę transformaciją“, kuri daugelį metų buvo pagrindinė IT tema.
„Mūsų klientai išgyvena tą pačią kelionę, todėl sudarome perpardavimo sutartį“, – sakė jis.
„ChatGPT“ savitarnos versija vienam vartotojui kainuoja 30 USD, o vartotojų versija – 20 USD vienam vartotojui. Bendrovė viešai neatskleidžia įmonės kainodaros, o nei PwC, nei OpenAI nediskutuotų šio straipsnio kainodaros. Atrodo, kad ši „Reddit“ gija nurodo 60 USD už vietą per mėnesį už 150 vietų per metus. Tai eina į a labai didelis skaičius, jei apskaičiuojate 100 000 vartotojų, todėl spėju, kad šie rodikliai labai skiriasi.
„OpenAI“ vis tiek bendradarbiaus su įmonėmis, tačiau pažymėtina, kad bendrovė kuria šią kanalo strategiją, kad ją papildytų.
„Šiandien turime savo klientų sėkmės komandą, kuri padės mūsų klientams diegti jų genAI sprendimus“, – sakė Hasslacher. „Tačiau mūsų pajėgumai yra riboti, ir čia iš tikrųjų atsiranda partnerių ekosistema. Dabar PwC yra jos perpardavimo partneris, bet „manau, kad pamatysite daug daugiau susijusių su ta ekosistema“, – pridūrė jis.