ŠVOK pramonė išgyvena transformaciją. Senoji prekybininkų gvardija yra ant pensijos slenksčio, o privataus kapitalo įmonės konsoliduoja pramonę. Orlaivis kuria programinės įrangos sprendimą kitam HVAC skyriui.
„Airship“ kuria pardavimo vietoje skirtą programinę įrangą ŠVOK rangovams, kad suteiktų jiems reikalingų žinių apie tokius dalykus kaip skatinamosios programos, skirtos energiją taupantiems šilumos siurbliams, kad klientai galėtų gauti nuolaidas, kad padėtų jiems uždaryti didesnius pardavimus. Craigas Battinas, „Airship“ įkūrėjas ir generalinis direktorius, teigė, kad programinė įranga turi būti intuityvi ir lengvai pritaikoma, nes daugelis potencialių ŠVOK rangovų dar turi visiškai pritaikyti technologiją ir vis dar pasikliauja rašikliu ir popieriumi, kad galėtų vykdyti savo verslą.
Battinas teigė, kad nepaisant žemo technologijų pritaikymo pramonėje, „Airship“ tikisi sukurti įmonės lygio sprendimą, kuris padės bendrovei gerai parduoti vis daugiau privataus kapitalo finansuojamų ŠVOK rinkinių.
„Privatus kapitalas patenka į erdvę, tai yra ieties viršūnė“, – sakė Battinas. „Tai yra pačioje programinės įrangos diegimo pradžioje. Nuo to momento, kai pradėjome dabar, esame pasiruošę tęsti gaminių kūrimą. Mums naudinga, kad žemė po šia erdve nuolat kinta.
Vienas iš dirižablio įkūrėjų ir vykdomasis pirmininkas Michaelas Sachse'as „TechCrunch“ sakė, kad daugelis ŠVOK įmonių siekia gauti daugiau skambučių, kad paskatintų verslą. Jis mano, kad geriau panaudoti savo laiką bando padidinti bilietų dydį jau turimoje įmonėje. Jis pridūrė, kad iki šiol vidutinis dirižablio naudotojas galėjo padidinti savo bilietą 20%.
Sachse'as teigė, kad idėją sukurti „Airship“ jam kilo dirbdamas „Dandelion Energy“, gyvenamųjų patalpų geoterminio šildymo ir vėsinimo įmonės, generaliniu direktoriumi. Sachse'as sakė, kad dėl šio vaidmens jis suprato, kodėl šilumos siurblio pritaikymas buvo toks sudėtingas.
„Pradėjau daugiau apie tai galvoti ir tapo labai aišku, kad viskas susiję su namų rangovu ir statybos įrankiais, ir aš turėjau tam tikros patirties, kaip tai buvo ribota“, – sakė Sachse.
Sachse'as praėjusiais metais paminėjo savo idėją ankstyvosios stadijos finansinių technologijų įmonei QED, kuri supažindino jį su Battinu, kuris turėjo ilgametę startuolių veiklos patirtį ir ieškojo kito savo projekto. Jiedu pradėjo statyti dirižablią praėjusį rudenį. Šiuo metu įmonė turi 10 dizaino partnerių ir veikia beta versijoje. Pirmą kartą jie planuoja paleisti lapkritį, o kitų metų pradžioje bus pradėti plačiau.
Šiuo metu įmonė iškyla iš slapto, paskelbdama partnerystę su paslaugų programinės įrangos vienaragiu ServiceTitan ir ką tik surinko 4 mln. Finansavimo etapui vadovavo QED, kuriame dalyvavo Silence, Lorimer Ventures, Four Acres Capital ir Twine Ventures.
Dirižablis planuoja panaudoti kapitalą savo produktui samdyti ir toliau kurti. Battinas teigė, kad ši pardavimo vietos programinė įranga yra tik pirmasis galimos platformos įmonės, kuri taip pat padeda ŠVOK rangovams, tokiose srityse kaip mokėjimai, garantijų ir prenumeratų valdymas, kūrimo elementas.
Yra daugybė kitų įmonių, norinčių sukurti technologijas ŠVOK rangovams. Vienas iš jų yra naujasis dirižablio partneris ServiceTitan. Bendrovė pritraukė 1,5 mlrd. USD rizikos kapitalo finansavimą. „Jopper“ yra dar vienas, surinkęs daugiau nei 183 mln. USD, kad padėtų ŠVOK rangovams planuoti ir išrašyti sąskaitas. „Service Fusion“ yra dar viena, siūlanti lauko valdymo įrankius ir pritraukusi 10 mln. USD rizikos kapitalo, kol 2020 m. ją įsigijo „EverCommerce“.
Orlaivis mano, kad išlaiko pranašumą šioje perpildytoje rinkoje, sutelkdamas dėmesį į įrankius, kuriuos rangovai gali pasiūlyti, kad uždirbtų daugiau pinigų iš kiekvieno pardavimo.
„Vienas iš dalykų, dėl kurių aš džiaugiuosi, yra tai, kad mums labai patinka dirbti su šiais klientais“, – sakė Sachse. „Sulaukiame tikrai nuoširdžių ir greitų atsiliepimų. Jie labai suinteresuoti pagerinti savo verslą. Kai laukiu ateinančių poros metų, džiaugiuosi, kad klientai tai naudos.