Pardavęs „Drift“, buvęs „HubSpot“ vadovas pristato dirbtinį intelektą klientų sėkmės vadovams


Eliasas Torresas daug pasiekė tam, kuris imigravo į JAV iš Nikaragvos būdamas 17 metų nemokėdamas anglų kalbos. Jis dirbo „HubSpot“ inžinerijos viceprezidentu prieš įkūrdamas „Drift“ – įmonę, kuri 2021 m. pardavė „Vista Equity“ už maždaug 1,2 mlrd. USD.

„Labai retai pavyksta pasiekti taip toli, bet aš to nepadariau“, – „TechCrunch“ sakė Torresas.

Maždaug prieš metus „Torres“ (pavaizduota aukščiau) įkūrė agentūrą – dirbtinio intelekto paleidimą, skirtą automatizuoti užduotis, kurias tradiciškai atlieka klientų sėkmės vadovai (CSM). Šie profesionalai teikia asmeninį palaikymą sudėtingos B2B programinės įrangos naudotojams – nuo ​​įtraukimo ir mokymo iki naujų funkcijų pardavimo.

Trečiadienį agentūra išeina iš slapto ir praneša, kad surinko 12 milijonų dolerių pradinį turą, kuriam vadovauja Sequoia ir HubSpot Ventures.

Agentūros idėja gimė, kai 2023 m. pradžioje Torres pradėjo konsultuoti OpenAI. ChatGPT kūrėjas paprašė Torres pagalbos kuriant AI sprendimus kai kuriems jų įmonės klientams, įskaitant NBA ir LiveNation. Tai darant Torresui kilo mintis, kad įmonėms gali būti naudinga dirbtinio intelekto klientų sėkmės vadybininkai.

Jis buvo paskatintas sukurti startuolį pagal šią koncepciją, kai susitiko su Brianu Halliganu, HubSpot įkūrėju ir vykdomuoju pirmininku. „Mes kartu dirbome su CRM HubSpot ir jis man pasakė: „Sukurkime ką nors puikaus kartu“, – apie pokalbį su Halliganu pasakojo Torresas. (Halliganas prisijungė prie agentūros valdybos.)

Netrukus po susitikimo su Halliganu Torresas susisiekė su Sequoia partneriu Patu Grady, kuris anksčiau investavo į „Drift“. Grady buvo iš karto parduota idėja.

„Sunku pasamdyti puikius CSM. Sunku sukurti puikius CSM“, – „TechCrunch“ sakė Grady. „Jei turite produktą, kuris gali atlikti daug darbo jų vardu, ir galite išplėsti savo įmonę nesamdydami CSM armijos. Tai gana naudinga.”

Agentūra gali atlaisvinti laiko klientų sėkmės vadybininko darbo dienai tvarkydama tokias užduotis kaip planavimas, tolesni veiksmai, užrašų darymas, klientų įtraukimas ir pasirengimas susitikimui.

Torresas paaiškino, kad agentūros AI įgyja gilų kiekvieno kliento supratimą iš el. laiškų, CRM duomenų, pokalbių pranešimų ir pokalbių telefonu, o tai leidžia bet kuriuo metu numatyti klientų poreikius.

„Tai yra kažkas, apie ką svajojome jau seniai“, – sakė jis ir pridūrė, kad toks buvo „Salesforce“ – CRM, kurį jis padėjo sukurti „HubSpot“ ir „Drift“ – tikslas buvo sukurti suasmenintus pokalbius su pardavėjais. „Iki šiol neturėjome technologijos, kad tai padarytume.

Bendrovės produktas šiuo metu yra bandomas su įmonėmis, įskaitant „HeyGen“, ir yra prieinamas tik kvietimo beta versijoje, skirtas klientų sėkmės specialistams.

Nors atrodo, kad agentūra šiuo metu neturi tiesioginių konkurentų, kita pardavimų ir rinkodaros organizacijos funkcija – pardavimų plėtros atstovas – susiduria su sutrikimu dėl daugybės dirbtinio intelekto sprendimų.

„Aš nepažįstu, kad kas nors kitas ieškotų šios rinkos“, – sakė Sequoia's Grady. „Tikimės, kad žmonės kurį laiką to neatras ir turės šiek tiek vietos bėgti.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -