0

Placer.ai padidino įvertinimą iki 1,5 mlrd. USD po to, kai tyliai padidino dar 75 mln.

  • 5 rugpjūčio, 2024


Vietos duomenys, geriau ar blogiau, ir toliau yra programų kūrimo pagrindo dalis. „TechCrunch“ sužinojo, kad dabar startuolis, plėtojantis AI rinkos tyrimus, pagrįstus tais vietos duomenimis, Placer.ai tyliai surinko 75 mln.

Pradedanti įmonė teikia platų vietomis pagrįstos analizės spektrą tokioms vertikalioms įmonėms kaip mažmeninė prekyba, renginiai ir pramogos, CPG, mažmeninės prekybos turtas, finansinės paslaugos ir sveikatos priežiūra, derindamas dirbtinį intelektą su anoniminiais duomenimis, kuriuos gauna iš trečiųjų šalių programų.

Pirmą kartą apie finansavimą sužinojome iš liepos mėn. pateiktos D formos, kurioje išsamiai aprašomi Placer ketinimai surinkti 75 mln. Su bendrovės generaliniu direktoriumi ir finansų direktoriumi patvirtinome, kad ji uždarė visą sumą, naujai įvertinusi 1,45 mlrd. USD, ty beveik 50% daugiau nei praėjusio turo, 100 mln. USD C serijos vertei 1 mlrd.

Investicija pabrėžia augančią vietos duomenų vertę įmonėms, ne tik programų leidėjams. Ir tuo metu, kai vis daugiau žmonių žino apie mobiliųjų programų duomenų apsaugą, ypač dėl didėjančio duomenų pažeidimų skaičiaus, tai taip pat primena, kiek duomenų sukuriame per šiuolaikinį gyvenimą.

„Placer“ analizė apima bendras tendencijas, pvz., pėsčiųjų srautą tam tikroje vietoje arba tam tikroje parduotuvėje – tokius faktus kaip „Aldi“ šiuo metu pagal apsilankymus užima sparčiausiai augantį mažmenininką, bet ir išsamesnius duomenis apie tai, kas ką ir kada perka, žmonių demografinius profilius ir daugiau.

Tokie metodai yra šiek tiek baisūs, kaip kai kurie pastebėjo, bet taip pat nėra visiškai neįprasti. (Kiti, kurie seka vietos duomenis, yra „Foursquare“, „Esri“ ir daugelis kitų siūlo vietos analizę.)

Kaip ir kitos mobiliosios analizės įmonės, startuolis renka duomenis naudodamas SDK, kurį įdiegia kartu su šimtais programų leidėjų; taip pat per kitus trečiųjų šalių šaltinius. Ji apibūdina save kaip „privatumo projektavimo“ verslą: visi jo naudojami duomenys anonimizuojami prieš patenkant į „Placer“, teigė bendrovė.

Bendrovė atsisakė atskleisti konkrečius šio paskutinio lėšų rinkimo dalyvius, išskyrus tai, kad dalyvavo esami rėmėjai. „PitchBook“ pažymi, kad nekilnojamojo turto investicijų įmonė „GEM Realty Capital“ taip pat dalyvauja šiame paskutiniame etape.

Apskritai „Placer“ turi daugiau nei 50 investuotojų – tiek įmonių, tiek fizinių asmenų. Tai Joshas Buckley (buvęs Product Hunt generalinis direktorius), WndrCo (Jeffrey Katzenbergo investicinė įmonė), Lachy Groom, MMC Technology Ventures, Fifth Wall Ventures ir Array Ventures, kartu su JM Schapiro (Continental Realty Corp generalinis direktorius), Eliotas Bencuya ir Jeffas. Karsh iš Tryperion Partners, Daniel Klein iš Klein Enterprises/Sundeck Capital ir Majestic Realty.

Skaičiai įmonei buvo stiprūs. „Placer“ generalinis direktorius ir vienas iš įkūrėjų Noamas Ben-Zvi interviu „TechCrunch“ sakė, kad vasario mėn. įmonės metinės pajamos viršijo 100 mln. Ji taip pat aplenkė 4 300 klientų (2022 m., kai surinko 100 mln. USD, 1 000). Sąraše yra tokie, kaip „Sony“, įvairios miesto plėtros organizacijos, „Wegmans“ ir „Century 21“.

„Tai, kas juos sieja, yra tai, kad jie visi yra susiję su fiziniu pasauliu“, – sakė jis.

Finansavimas buvo surinktas atsižvelgiant į atvykstančias palūkanas, sakė finansų direktorius Deanas Nese. Planuojama finansavimą panaudoti verslo plėtrai ir platformą papildyti daugiau funkcijų bei duomenų rinkinių. Teigiama, kad ji jau suteikia vartotojams „šimtus“ šių duomenų rinkinių.

„Placer“ 2018 m. įkūrė Ben-Zvi ir kiti izraeliečiai Zoharas Bar-Yehuda (duomenų mokslininkas), Odedas Fossfeldas (CTO) ir Ofiras Lemelis (CPO), o tik po dvejų metų įmonė susidūrė su tuo, ką galima manyti. vietos analizės įmonės mirties stulpas: Covid-19 pandemijos atėjimas ir pasaulio nusigręžimas nuo fizinių susibūrimų. Paaiškėjo, kad buvo atvirkščiai.

Ypač ribotu laiku Ben-Zvi sakė: „Mūsų duomenys suteikė daug informacijos apie tai, kas veikė, o kas ne.

Turėdama tokį įsitvirtinimą tarp klientų, bendrovė išplėtė savo pasiekiamumą kartu su pasauliu „atsivėrusiu“ verslui.

Nors „Placer“ visada naudojo mašininį mokymąsi ir išvadas, kad sukurtų išsamesnius profilius, pagrįstus duomenimis, kuriuos jie renka iš programų, dabar tai taip pat buvo stiprioji pusė galutinių vartotojų, kuriems buvo suteikta žalia šviesa ištirti, kaip sukurti daugiau. AI į savo darbo eigą.

„Klientai nori holistinės vieno langelio rinkos tyrimų platformos“, – sakė jis. „Jie gali savęs paklausti: ar turėčiau plėstis į šią rinką? Kaip sekasi mano konkurentams? Jie nori visų svarbių pagrindinių duomenų ir visų apibendrinimų bei įrankių. „Analytics“ yra pagrindinė sudedamoji dalis.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - VeidoskaitaTeniso treniruotės -