„SpaceX Starship“ spiralės nekontroliuojamos antrojo tiesaus bandymo skrydžio gedimo


„SpaceX“ žvaigždžių laivas nekontroliavo, kol buvo kosmose per bandomąjį skrydį ketvirtadienį, pažymėdamas antrąjį paleidimą iš eilės, kad transporto priemonė susidūrė su mirtina problema pakeliui į orbitą.

Federalinė aviacijos administracija (FAA) trumpai sustabdė skrydžius į didžiuosius Floridos oro uostus ir, atrodo, nukreipė kai kuriuos kitus nuo atsargumo dėl „kosmoso paleidimo šiukšlių“. Agentūra „TechCrunch“ teigė, kad reikalaujama, kad „SpaceX“ atlikti tai, kas vadinama nesėkmingu nesėkmės tyrimu.

Bendrovė paleido „Starship“ naudodama savo „Super Sunter Boister“ ir viskas atrodė normalu per pirmąsias aštuonias skrydžio minutes. Laivas sėkmingai išsiskyrė ir pateko į kosmosą, o stiprintuvas grįžo į bendrovės paleidimo planšetę Teksase, kur trečią kartą jį sugavo paleidimo bokštas.

Tačiau maždaug per aštuonias minutes ir devynias sekundes į skrydį „SpaceX“ transliacijos grafika parodė, kad „Starship“ praranda kelis „Raptor“ variklius transporto priemonėje. Borto filmuota medžiaga parodė, kad laivas pradėjo spiralės galą per galą virš vandenyno.

„Mes ką tik pamatėme, kaip išeina kai kurie varikliai, atrodo, kad prarandame laivo požiūrio kontrolę“, – transliacijoje sakė „SpaceX“ komunikacijos vadovas Danas Huotas. „Šiuo metu mes praradome ryšį su laivu“.

Socialinėje žiniasklaidoje paskelbtose filmuotoje medžiagoje buvo parodyta, kad laivas išsiskyrė virš Bahamų ir Dominikos Respublikos po kelių minučių. Bendrovė X paskelbė, kad „nedelsdama pradėjo koordinuoti su saugos pareigūnais, kad įgyvendintų iš anksto suplanuotus nenumatytų atvejų atsakymus“.

Aukšto lygio sprogimai ateina, kai „SpaceX“ generalinis direktorius Elonas Muskas pastaruosius kelias savaites praleido sukeldamas chaosą visoje JAV federalinėje vyriausybėje su savo vyriausybės departamento efektyvumu. Tai apėmė jį dislokuoti darbuotojus į FAA, kuris prižiūri „SpaceX“ skrydžius.

Ketvirtadienio bandomojo skrydžio metu „SpaceX“ tikėjosi panaudoti keturias manekeno „Starlink“ palydovų versijas – tai žingsnis link tikslo naudoti „Starship“ komercinėms misijoms. Bendrovė sąmoningai plėtojo „Starship“, atlikdama bandomuosius skrydžius greitai iš eilės ir mokėsi iš dalykų, kurie eina tiek teisingai, tiek neteisingai.

Tačiau ketvirtadienio nesėkmė įvyko praėjus vos kelioms savaitėms po septintojo bandomojo skrydžio, dėl kurio „Starship“ įspūdingai išsiskyrė per „Turks & Caicos“ salas, dėl kurių FAA nukreipė daugybę skrydžių toje oro erdvėje.

„SpaceX“ atliko netinkamą tyrimą dėl šios nesėkmės. Bendrovė nustatė, kad raketinis sraigtas nutekėjo „Starship“, kuris sukėlė gaisrus ir ryšių užtemimą su laivu prieš save naikindamas.

Prieš šį bandomąjį skrydį „SpaceX“ teigė, kad jis patobulino linijas, kurios siunčia degalus „Starship“ varikliams ir pakeitė raketinio sraigto temperatūrą. Tai taip pat pridėjo papildomų angų ir „naują valymo sistemą“, kad būtų geriau apsidraudę nuo bet kokių nutekėjimų.

Kai kuriuose ankstesniuose bandomuose skrydžiuose „SpaceX“ pamatė, kaip jos „Starship“ nutrūko, kai bandė iš naujo įeiti į Žemės atmosferą. Bendrovė pradėjo pakeitimus septintajame bandomame skrydyje, kurie turėjo padėti jai išmokti geriau paruošti laivą išgyventi tą pakartotinį atvykimą.

„Naudodamiesi 8 skrydžiu, mes sutelkėme dėmesį į tai, kad surastumėte realaus pasaulio„ Starship “ribas, kad galų gale galėtume pasiruošti grąžinti„ Starship “į paleidimo vietą ir ją sugauti“,-ketvirtadienį „X“ rašė bendrovė.

Ši istorija buvo atnaujinta atsižvelgiant į FAA atsakymą.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -