„Tesla Cybertruck“ aplenkė „Ford Mach-E“ ir tapo trečiuoju perkamiausiu elektromobiliu Amerikoje


„Tesla“ „Cybertruck“ trečiąjį ketvirtį buvo trečia geriausiai parduodama elektromobilis Jungtinėse Valstijose, aplenkdamas visus kitus ne „Tesla“ pagamintus elektromobilius. Vienintelės dvi geriau parduotos transporto priemonės buvo „Model 3“ sedanas ir „Model Y“ visureigis.

Poliarizuojantis sunkvežimis pasiekė šį pasiekimą, nepaisant to, kad pradžioje buvo parduotas brangiausias apdailos modelis. Tai taip pat rodo, kiek sunkumų susidūrė didieji automobilių gamintojai, tokie kaip „Ford“ ir „General Motors“, ieškodami klientų savo elektromobiliams.

Pagal automobilių gamintojo pardavimo duomenis „Ford“ trečiąjį ketvirtį pardavė tik apie 7 000 „F-150 Lightning“ ir šiek tiek daugiau nei 13 000 „Mustang Mach-E“ visureigių. Panašu, kad GM sulaukė ankstyvos sėkmės su naujais „Blazer“ ir „Equinox“ elektromobiliais, tačiau vis tiek pardavė tik apie 32 000 elektromobilių. viso paskutinis ketvirtis. „Rivian“ pristatė tik apie 3800 savo elektrinių pikapų.

Automobilių tyrimų įmonė „Kelley Blue Book“ praėjusią savaitę „Tesla“ Cybertruck pardavimus įvertino kaip trečią geriausią vietą; Tesla patvirtino savo pasiekimą trečiadienį, kai paskelbė savo trečiojo ketvirčio finansinius rezultatus.

„Tesla“ taip pat atskleidė, kad per ketvirtį pardavimai buvo 25,2 mlrd. USD, o pelnas – 2,2 mlrd. „Tesla“ pelną padidino 739 mln. USD parduota reguliuojamųjų kreditų kitiems automobilių gamintojams – tai antra didžiausia suma, kada nors parduota per ketvirtį, atsiliekant nuo antrojo šių metų ketvirčio, ​​kai parduota už 890 mln. USD. „Tesla“ teigė, kad jos pelną taip pat padidino faktas, kad „Cybertruck“ savininkams ji pradėjo tiekti „Actually Smart Summon“ funkciją ir visą savarankiško vairavimo (prižiūrimą) programinę įrangą, o tai leido įmonei pripažinti dalį savininkų iš anksto sumokėtų pinigų kaip pajamas. .

Negailestingas „Tesla“ sąnaudų mažinimas taip pat turi įtakos jos pelnui. „Tesla“ akcininko laiške nurodė, kad vienos transporto priemonės parduotų prekių kaina sumažėjo iki 35 100 USD.

Šie trečiojo ketvirčio skaičiai padėjo „Tesla“ akcijų kainai pakilti daugiau nei 9 proc.

Vis dėlto išlaidų mažinimas padeda ne kiekvienai verslo daliai. Tesla pranešė, kad Supercharger stočių skaičius per metus išaugo 20 proc., o tai yra lėčiausias augimo rodiklis per pastaruosius metus. Tai įvyksta po to, kai „Tesla“ anksčiau šiais metais nutraukė savo „Supercharger“ komandą, o vėliau pradėjo samdyti dalį savo „Supercharger“ komandos, atlikdama didžiulį visos įmonės atleidimą.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -