Sveiki sugrįžę į „TechCrunch“ mobilumas — jūsų centrinis centras naujienoms ir įžvalgoms apie transporto ateitį. Prisiregistruokite čia nemokamai – tiesiog spustelėkite „TechCrunch Mobility“!
Ar aš vienintelis, kurio galva sukasi nuo visų šios savaitės transpo naujienų? Priminimas, dar tik ketvirtadienio rytas. Įšokime!
Oi, palaukite, kol aš tai padarysiu, vienas namų tvarkymo dalykas: Kitą savaitę naujienlaiškio neturėsime dėl liepos 4 d. Iki pasimatymo liepos 11 d.!
Mažas paukštelis
Mažas paukštelis ištiesė ranką, kad tai praneštų Kruizas neseniai atleido 35 darbuotojus. Kruizas patvirtino sumažinimus ir pridėjo svarbų kontekstą. Tai buvo apibūdinta kaip įprastas pareigų panaikinimas, o ne atleidimas iš darbo – pastarasis paprastai atliekamas dėl finansinių priežasčių. Ir taip, mes žinome, kad tai yra nedidelis sumažinimas (tik 1 % jų darbo jėgos), palyginti su 24 % atleidimu praėjusių metų pabaigoje. Vis dėlto mes atkreipiame dėmesį į visus kruizo įvykius.
Atskirai „Cruise“ paskelbė apie darbuotojų reorganizavimą, pagal kurį bendrovės saugos funkcijas pateiks vyriausiasis saugos pareigūnas Steve'as Kenneris ir bus integruotos dvi komandos (klientų sėkmės ir nuotolinės pagalbos). Pasak bendrovės, šis reorgas yra dalis nuolatinių bendrovės investicijų į saugą.
Turite mums patarimo? El. paštu Kirsten Korosec adresu kirsten.korosec@techcrunch.com, Sean O'Kane adresu sean.okane@techcrunch.com arba Rebecca Bellan adresu rebecca.bellan@techcrunch.com. Arba peržiūrėkite šias instrukcijas, kad sužinotumėte, kaip susisiekti su mumis naudojant šifruotas pranešimų siuntimo programas arba SecureDrop.
Pasiūlymai!
Aš ketinu įdėti Rivianas–Volkswagen grupė 2024 m. nesitikėjau dalykų. Tai didžiulis sandoris, o tuo pačiu ir įdomus.
Štai ką mes žinome iki šiol. Sandoris turėtų suteikti VW prieigą prie esamos Rivian elektros architektūros ir programinės įrangos platformos. Tuo tarpu „Rivian“ gaus šiek tiek saldžiųjų VW grynųjų pinigų ir gamybos patirties, kuri greičiausiai padėtų elektromobilių įmonei sumažinti išlaidas.
Šis sandoris gali įnešti į Rivian kasą 5 milijardus dolerių. Tačiau iš pradžių VW grupė investuos 1 milijardą dolerių į „Rivian“ per neužtikrintą konvertuojamą vekselį, kuris bus konvertuojamas į „Rivian“ paprastąsias akcijas, kai tik bus gauti tam tikri reguliavimo patvirtinimai. Tikimasi, kad tai įvyks ketvirtąjį šių metų ketvirtį. Tada VW grupė 2025 ir 2026 metais nusipirks dar 1 milijardą dolerių paprastųjų Rivian akcijų. Likę 2 milijardai dolerių atiteks bendrai įmonei, padalinta į pradinę investiciją ir paskolą 2026 m.
Ši bendra įmonė bus 50–50 partnerystė su bendrais generaliniais direktoriais, kurie bus atskaitingi „Rivian“ ir „Volkswagen Group“. „Rivian“ pasidalins savo elektros architektūros patirtimi su VW ir tikimasi, kad bendrai įmonei licencijuos esamas intelektinės nuosavybės teises.
Čia dar daug ko reikia išmokti, todėl sekite naujienas, kai paskelbsime šią istoriją.
Kiti pasiūlymai, kurie patraukė mano dėmesį…
Eterio degalaie-degalų startuolis, gaminantis kurą aviacijai ir jūrų laivybai, iš 34,3 mln. JAV dolerių surinko 30,4 mln.
BisensingasPietų Korėjoje įsikūręs startuolis, kuriantis 4D vaizdo radarą, surinko 25 mln. USD per B serijos etapą.
Fetcherr, 2019 m. įkurtas startuolis, teikiantis infrastruktūrą oro linijų dinamiškoms kainodaros sistemoms, surinko 90 mln. USD per B serijos finansavimo etapą, kuriam vadovavo „Battery Ventures“.
Getirasmaisto pristatymo startuolis, bus restruktūrizuotas, įtraukiant į Abu Dabio turto fondą Mubadala Investment Company, investuojantį į įmonę 250 mln.
SkyCellŠveicarijos startuolis, sukūręs aparatinę ir programinę įrangą farmacijos produktams transportuoti, surinko 116 mln. USD per D seriją. „SkyCell“ dabar vertinama 635 mln. USD, bendrovė sakė „TechCrunch“.
Wisk Aero, „Boeing“ dukterinė įmonė, įsigijo „Verocel“ – programinės įrangos tikrinimo ir patvirtinimo įmonę, kuri 25 metus aptarnauja aviacijos ir kosmoso pramonę. Sąlygos nebuvo atskleistos.
Įspūdingi skaitiniai ir kitos smulkmenos
Autonominės transporto priemonės
Jei būčiau lažybų moteris, galėčiau lažintis Kruizas 2024 m. pabaigoje grįš į San Francisko gatves. Kodėl? Keletas įvykių pradeda rodyti ta kryptimi.
Viena vertus, Cruise'as sutiko sumokėti 112 500 USD baudą Kalifornijos reguliavimo institucijoms už tai, kad pernai nepateikė visos informacijos apie nelaimingą atsitikimą, susijusį su viena iš jo robotų. Ir taip pat paskyrė Marcas Vitenasvaizdo žaidimų veteranas, kuris neseniai buvo „Unity“ CTO, kaip jos generalinis direktorius.
3 projektas mobilumasKroatijoje įsisteigęs autonominių transporto priemonių startuolis Rimac grupėpaskelbė naują pavadinimą, Verne – kaip Žiulis Vernas – ir kai kurios smulkmenos apie įmonę. „Verne“ įkūrė Mate Rimac ir du artimi draugai iš „Rimac Group“, Marko Pejkovićius, kuris dabar yra „Verne“ generalinis direktorius, ir Adriano Mudri, „Nevera“ dizaineris ir „Verne“ vyriausiasis dizaino pareigūnas. Planuojama iki 2026 m. išleisti elektrinę autonominę dvivietę transporto priemonę, skirtą miesto aplinkai ir aprūpinta Mobileye technologija, pradedant Zagrebe, Kroatijoje, kur yra įsikūrusi „Rimac Group“.
Uber Freight ir Auroros inovacijos paskelbė apie daugiametį bendradarbiavimą, kurio metu Aurora autonominio vairavimo technologija bus siūloma Uber Freight tinkle iki 2030 m. Skaitykite daugiau, kad sužinotumėte apie šio sandorio ypatybes ir trūkumus.
Waymo pašalino San Francisko robotaksi paslaugos laukiančiųjų sąrašą, suteikdama kiekvienam galimybę atsisiųsti programėlę ir iškart pasveikinti vieną iš jos robotaksi San Franciske. Nuo praėjusių metų į laukiančiųjų sąrašą užsiregistravo beveik 300 000 žmonių.
Elektromobiliai, įkrovimas ir akumuliatoriai
Bankroto byla dėl Fisker rengiasi būti tokie pat kupini įvykių, kaip EV startuolio praėjusiais metais. Vienas iš labiausiai antakius keliančių prisipažinimų: atrodo, kad Fiskeris jau praėjusį rugpjūtį susidūrė su „potencialiais finansiniais sunkumais“. Kalbant apie kontekstą, tą patį mėnesį „Fisker“ surengė „Produkto vizijos dienos“ renginį, siekdama reklamuoti kelis naujus kuriamus modelius, įskaitant nebrangius elektromobilius ir elektrinį pikapą.
Tuo tarpu kova dėl „Fisker“ turto jau apkaltinta, o vienas advokatas tvirtina, kad startuolis likvidavo turtą „neprižiūrėdamas teismo“. Problema kyla dėl „Fisker“ ir didžiausio užtikrinto skolintojo santykių, Heights kapitalo valdymasfinansinių paslaugų bendrovės Susquehanna International Group filialas.
Programinė įranga, programos ir automobilio technologijos
CDK, kuri gamina klientų valdymo programinę įrangą automobilių pardavėjams ir automobilių parduotuvėms, kad būtų galima tvarkyti savo klientų ir transporto priemonių įrašus, vis dar tiria žalą, padarytą pakartotinių kibernetinių atakų. Problema kelia sumaištį 15 000 automobilių pardavėjų ir automobilių parduotuvių visoje JAV, kurios priklauso nuo bendrovės programinės įrangos. Bendrovė teigia, kad tai užtruks „keletą dienų“.
Stellantis AI vadovė Berta Rodriguez-Hervas paliko automobilių gamintoją, pranešė „Automotive News“.
Šios savaitės ratai
Neturėjau progos vairuoti būtent šios transporto priemonės, bet oho, turiu pasidalinti tuo, ką mačiau iš arti. Aš kalbu apie Bugatti TourbillonBugatti Chiron įpėdinis ir pirmoji transporto priemonė, pasirodžiusi po susijungimo su Rimac.
„Bugatti Tourbillon“ yra ypatingas dėl daugelio priežasčių – ir ne tik dėl 3,8 milijono eurų bazinės kainos ar dėl to, kad bus pagaminta tik 250. Norėčiau teigti, kad šis „Bugatti“ atspindi, kaip prabanga atrodys būsimame skaitmeniniame amžiuje.
Viduje nėra milžiniškų ekranų – moderni detalė, kuri šiais laikais, regis, yra privaloma kiekviename naujame automobilyje. Vietoj to, prabangaus interjero akmuo yra prietaisų skydelis, kuris buvo sukurtas ir pastatytas padedant Šveicarijos laikrodžių gamintojams. Prietaisų skydelis, kurį sudaro daugiau nei 600 dalių ir brangakmenių, tokių kaip safyras ir rubinas, fiksuojamas, kai vairas sukasi aplink jį.
Tada yra pavara. „Bugatti“ atsisakė garsiojo keturių turbinų 8.0 W16 ir vietoj to sukūrė atmosferinį V16 variklį ir elektrinę jėgos pavarą su trimis elektros varikliais. Transporto priemonėje yra 25 kilovatvalandžių akumuliatorius, užtikrinantis apie 60–70 kilometrų (37–43 mylių) atstumą. „Rimac Group“ įkūrėjas ir generalinis direktorius Mate'as Rimacas pažymėjo, kad tai „tinkamas visas elektrinis diapazonas, jei to reikia, ypač tam, kad automobilis būtų patikimas ateičiai, jei kai kuriose srityse iš viso negalėsite važiuoti su vidaus degimo varikliu“.
Taigi pamirškite ekranus ir programas. Čia jų nerasite. Vietoj to, naujovės ir technologijos atrodo labiau kaip menas.