„Google“ JK susiduria su laikinais antimonopoliniais mokesčiais už tai, kad „savarankiškai pasirinko“ savo skelbimų mainus


Daugiau antimonopolinių bėdų „Google“. JK konkurencijos priežiūros institucija penktadienį pareiškė, kad įtaria įmonę Adtech antimonopoliniu piktnaudžiavimu. Technologijų milžinas dabar turės galimybę atsakyti į preliminarias išvadas, kol reguliavimo institucija priims galutinį sprendimą.

Patvirtinus JK konkurencijos teisės pažeidimus, gali būti skiriami korekciniai įsakymai ir baudos iki 10 % metinės pasaulinės grupės apyvartos. Taigi šios bylos baigtis greičiausiai bus atidžiai stebima.

JK Konkurencijos ir rinkų institucija (CMA) nuo 2022 m. gegužės mėn. tiria „Google“ vaidmenį reklaminių technologijų grupėje dėl įtariamo piktnaudžiavimo dominuojančia padėtimi. Nauja plėtra – oficialus prieštaravimų pareiškimas „Google“, kuriame pateikiamos preliminarios išvados, kaltinančios reklamos technologijų milžinę. pasirinkti savo skelbimų biržą klientų ir konkurentų sąskaita.

CMA teigė mananti, kad „Google“ praktika gali pakenkti „tūkstančiams“ JK leidėjų ir reklamuotojų, kurie pasikliauja jos adtech siūlydami ir parduodant reklamos plotą.

Adtech erdvė mažai suprantama vartotojų, tačiau ji yra neatsiejamai susieta su pagrindiniu žiniatinkliu. Kai žiniatinklio naudotojai naršo internete, jie profiliuojami naudojant sekimo technologijas, pvz., slapukus. Duomenimis apie juos prekiaujama tarp skirtingų tipų adtech platformų, kad būtų galima sparčiai, realiu laiku prekiauti skelbimų vieta, siekiant suderinti skelbimus su akių obuoliais. „Google“ atlieka pagrindinį vaidmenį šiame pelningame programinių skelbimų versle. Tačiau CMA įtaria, kad tai pakreipė denį savo naudai.

„CMA susirūpinusi, kad Google aktyviai naudojasi savo dominavimu šiame sektoriuje, kad teiktų pirmenybę savo paslaugoms“, – rašoma pranešime spaudai. „Google“ sudaro nepalankias sąlygas konkurentams ir neleidžia jiems konkuruoti vienodomis sąlygomis, siekdama teikti leidėjams ir reklamuotojams geresnes, konkurencingesnes paslaugas, skatinančias jų verslo augimą.

„Google“ dominuoja skelbimų technologijų rinkinyje – pagal CMA atlieka galingą tarpininko vaidmenį „trijose pagrindinėse grandinės dalyse“, įskaitant skelbimų pirkimo įrankių siūlymą reklamuotojams („Google Ads“ ir DV360); leidėjo skelbimų serveris („DoubleClick For Publishers“ arba DFP); ir skelbimų birža (AdX).

CMA pažymėjo, kad „AdX“ yra ta vieta, kur „Google“ ima didžiausius mokesčius iš „Adtech“ rinkinio („apie 20 % pasiūlymo sumos“). Nerimaujama, kad „Google“ sugebėjo suteikti AdX nesąžiningą pranašumą, taikydama savarankiško pasirinkimo taktiką įvairiose grandinės dalyse.

„CMA preliminariai nustatė, kad mažiausiai nuo 2015 m. Google piktnaudžiavo dominuojančia padėtimi, naudodama savo pirkimo įrankius ir leidėjo skelbimų serverį, kad sustiprintų AdX padėtį rinkoje ir apsaugotų AdX nuo kitų mainų konkurencijos. rašė. Be to, dėl labai integruoto Google skelbimų technologijų verslo pobūdžio CMA preliminariai nustatė, kad Google elgesys taip pat neleido konkuruojantiems leidėjų skelbimų serveriams veiksmingai konkuruoti su DFP, o tai pakenkė konkurencijai šioje rinkoje.

Kalbant apie konkrečią „Google“ praktiką, kuriai ji prieštarauja, CMA teigė, kad jos yra įvairios ir laikui bėgant pasikeitė, tačiau pateikiami pavyzdžiai:

  • „AdX“ suteikimas išskirtinei arba lengvatinei prieigai reklamuotojams, kurie naudojasi „Google Ads“ platforma;
  • manipuliuoti reklamuotojo pasiūlymais, kad jų vertė būtų didesnė, kai jie pateikiami „AdX“ aukcione, nei pateikiami konkuruojančių biržų aukcionuose; ir
  • leisti AdX pirmai siūlyti kainą DFP organizuojamuose aukcionuose dėl internetinės reklamos vietos, iš esmės suteikiant jai „pirmumo teisę“ – konkurentai gali neturėti jokios galimybės pateikti pasiūlymų.

Reguliavimo institucija taip pat preliminariai nustatė, kad „Google“ piktnaudžiavimas tęsiasi. „Todėl CMA svarsto, ko gali prireikti siekiant užtikrinti, kad Google nutrauktų antikonkurencinę veiklą ir kad Google nesiimtų panašios veiklos ateityje“, – pridūrė ji.

Pasiteiravome CMA, ar struktūrinės priemonės yra šių svarstymų dalis, pvz., reikalavimas „Google“ parduoti tam tikrus adtech padalinius, ir atnaujinsime šią ataskaitą su bet kokiu atsakymu.

Europos Sąjunga, turinti savo antimonopolinį tyrimą dėl „Google Adtech“ (vykdomas nuo 2021 m.), praėjusiais metais perspėjo, kad jei ji padarys išvadą, kad bendrovė pažeidė bloko konkurencijos įstatymus, vienintelis perspektyvus sprendimas būtų nutraukti jos adtech verslą.

Komentuodama pareiškimą, Juliette Enser, CMA laikinoji vykdymo direktorė, sakė: „Preliminariai nustatėme, kad „Google“ naudoja savo galią rinkoje, kad trukdytų konkurencijai, kai kalbama apie skelbimus, kuriuos žmonės mato svetainėse.

„Daugelis įmonių gali išlaikyti savo skaitmeninį turinį nemokamai arba pigiau, naudodamos internetinę reklamą, kad gautų pajamų. Skelbimai šiose svetainėse ir programose pasiekia milijonus žmonių visoje JK – padeda pirkti ir parduoti prekes ir paslaugas. Štai kodėl taip svarbu, kad leidėjai ir reklamuotojai, kurie įgalina šį nemokamą turinį, galėtų gauti naudos iš veiksmingos konkurencijos ir gauti sąžiningą sandorį pirkdami ar parduodant skaitmeninės reklamos plotą.

Pasiektas komentaro, „Google“ atstovas išsiuntė pareiškimą, priskirtą Danui Taylorui, jos pasaulinių skelbimų viceprezidentui, kuris atmetė CMA išvadas.

„Mūsų reklamos technologijų įrankiai padeda svetainėms ir programoms finansuoti jų turinį ir leidžia bet kokio dydžio įmonėms efektyviai pasiekti naujus klientus“, – rašė Taylor. „Google ir toliau yra įsipareigojusi kurti vertę mūsų leidėjams ir partneriams reklamuotojams šiame itin konkurencingame sektoriuje. Šios bylos esmė yra klaidinga reklamos technologijų sektoriaus interpretacija. Mes nesutinkame su CMA nuomone ir atitinkamai reaguosime.

Bendrovės adtech imperija taip pat tiriama namuose. JAV teisingumo departamentas praėjusių metų sausį padavė jai ieškinį, apkaltindamas „Google“ valdant neteisėtą, antikonkurencinę ir išskyrimą skatinančią adtech monopoliją.

Šią vasarą technologijų milžinė jau prarado atskirą JAV antimonopolinę bylą. Rugpjūčio mėn. JAV apygardos teismo teisėjas nustatė, kad ji elgėsi neteisėtai, siekdama išlaikyti internetinės paieškos monopolį. „Google“ pranešė, kad pateiks apeliaciją.



Source link

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - VeidoskaitaTeniso treniruotės -